Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KozioŁ
Wysłany: Śro 16:54, 13 Lis 2013
Temat postu:
ale ta śrubka jak jest max wkręcona to wchodzi w kołnierz, jesli u Ciebie jest na równi to znaczy że nie jest do końca wkręcona
henio12323
Wysłany: Śro 15:58, 13 Lis 2013
Temat postu:
mozesz wykręcic tą otoczke tam chyba na klucz 14 albo 15 jest i psiknij WD40 albo podobnym czyms, po jakims czasie pokręć zeby rozruszac i wtedy kombinuj. tylko uwazaj żeby nie przekrecic bo w srodku jest cienka bardzo i łatwo o pękniecie. i doczytaj w serwisówce cyz nie było wersji na mniej klików. chociaz 2002 to juz powinien byc zawias tak isam jak i w nowszych
Fat
Wysłany: Śro 15:51, 13 Lis 2013
Temat postu:
Oddawałem do firmy mxprofi -
http://mxprofi.pl/
Żeby było śmieszniej nie widzę opcji, aby bardziej wykręcić tę śrubkę, bo w max. wykręconej pozycji jest ona mniej więcej na równi z otaczającym ją "kołnierzem".
henio12323
Wysłany: Śro 15:48, 13 Lis 2013
Temat postu:
ta srubka lubi się zapiekać, sam regenerowałes czy komus dawałes ? moze nikt tego nie rozbierał i nie przesmarował. bo dosamej wymiany oleji i gazu nie trzeba tam nic dłubac ;D
Fat
Wysłany: Śro 15:38, 13 Lis 2013
Temat postu: Amortyzator tył EXC 2002 - ustawienie
Pany,
Mam taką oto rozkminę z tylnym amortyzatorem w EXC rocznik 2002. Wg. serwisówki ustawienie standardowe odbicia (śruba na dole, przy PDS) to 25 klików od pozycji w pełni wkręconej. U mnie cały zakres regulacji, od max. wkręcenia do max. wykręcenia to 11 klików. Amortyzator świeżo po regeneracji, przed regeneracją było dokładnie tak samo. Zakres dobicia mniej więcej się zgadza. O co chodzi? Ile w końcu ustawić? Amor to WP 1218W739.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin