Autor |
Wiadomość |
pawel |
Wysłany: Czw 14:36, 15 Wrz 2016 Temat postu: |
|
pawel napisał: | Jaki tłok najlepiej założyć do exc-f 350..vertex lub wossner ? |
Odgrzewam temat.. ktoś może jeszcze wie jaki tłok lepszy vertex czy wossner do exc 350 ? Łańcuszki rozrządu porxa spokojnie można zakładać ? |
|
|
dajmen41 |
Wysłany: Wto 14:22, 21 Cze 2016 Temat postu: |
|
mega wada to pękające ramy w okolicy chłodnic w 2011,2012 a 2013 jeszcze nic nie wyszło.Pozdrawiam |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:44, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
ktm zaleca tłoki vertexa jako zamiennik wiec smiało mozna wsadzać. 1200 to sporo i to cena pewnie bez znizek, podejrzewam że za mniej niz tysiaka sie realnie kupuje |
|
|
pawel |
Wysłany: Nie 16:45, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
Ktoś jeździ na tłokach vertex? Oryginalny tłok kosztuje ok 1200 , vertex 700. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 18:01, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
zawsze oryginał najlepszy, ale jako zamiennik zwykle serwisy ktma zalecaja vertexy |
|
|
pawel |
Wysłany: Śro 16:43, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
Jaki tłok najlepiej założyć do exc-f 350 ? Oryginalny czy vertex lub wossner ? |
|
|
te300 |
Wysłany: Wto 18:51, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
znajomy przy 200mth zmienił tłoka i prowadnice zaworowe, reszta stan bdb. |
|
|
pawel |
Wysłany: Wto 18:31, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
Jeździł ktoś na agresywnej mapie ? |
|
|
przemes |
Wysłany: Wto 10:26, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
Kolego "Vuudex" jak ten silnik po 200 mth, cos juz robiłeś? |
|
|
wtct |
Wysłany: Pią 21:29, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
Zawory sprawdzone. Wszystkie luzy w tolerancji. Powierzchnia na wałkach bez najmniejszych rysek. Kolor jednolity. Łańcuszek bez najmniejszego luzu.
Można dalej śmigać : )
Najważniejsze to dobrze umyć motocykl po zdjęciu baku i dokładnie osuszyć.
Trzeba również pamiętać, że uszczelka pokrywy zaworów powinna zejść razem z pokrywą.
Jeżeli zależy nam na dokładnym pomiarze, to warto wyposażyć się w szczelinomierz, którego listki umożliwiają pomiar pomiędzy 0.1 a 0.15mm i 0.15 a 0.2mm. |
|
|
wtct |
Wysłany: Sob 22:01, 20 Gru 2014 Temat postu: |
|
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Luz sprawdzę jak przyjdą śniegi, mo zostało mi jeszcze 3.5mth Jak na razie ciągle wypadam na krótkie przejażdżki. |
|
|
pawel |
Wysłany: Pią 21:20, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
Trzeba odkręcić górne mocowanie silnika i pokrywa zaworów w miare schodzi bez odkręcania chłodnic. Faktycznie zmierzyć luz jest ciężko bo miejsca mało. U znajomego przy spokojnej jeździe po 60 mth, zawory nie wymagały regulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=rMDbPnq0ByA |
|
|
major000 |
Wysłany: Czw 23:02, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
Sprawdź luzy jak najbardziej. Różne rzeczy mogą wyjść przy docieraniu, jeśli wszystko jest ok to będą w normie.
Jeśli nigdy tego nie robiłeś to sugeruję oddać komuś kto to robi z jednej przyczyny, mianowicie dostęp serwisowy jest tragiczny w tym motocyklu. Napocisz się już przy samym ściąganiu pokrywy( najlepiej zdjąć chłodnice i wtedy jest OK) a następnie samo zmierzenie luzu też nie jest łatwe. Wszystko przez brak miejsca. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 22:52, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
Witam
Jak dla mnie to wedle uznania ale na co dzień pracują przy sprzęcie,który produkowany jest od 19-tego wieku czyli od czasu kiedy wymyślono silnik spalinowy i do dziś dnia ta firma przewiduje po ,,dotarciu" sprawdzenie ustawienia zaworów co prawda w Twojej maszynie chyba będą płytki jak się nie mylę lecz jeśli zajrzysz tam i sprawdzisz luz to na pewno nic się nie stanie a i spać będziesz spokojniej |
|
|
Spidi |
Wysłany: Czw 22:50, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
Oczywiście, że jest - jak nie umiesz sam to koszt jest nie wielki a święty spokój bezcenny. Niech w 9ciu sztukach na 10 zawory będą w normie a co jesli Twoja będzie ta 10ta? |
|
|