Autor |
Wiadomość |
arkes |
Wysłany: Sob 18:12, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
Wyciągnąłem uszczelkę, bez żadnych zadrapań, nowa już zamówiona, boje się teraz, żeby nie zniszczyć jej przy wkładaniu, jak zrobić to prawidłowo ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:25, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
Jak znajdziesz to podaj kod.
może będę miał oryginał nowy na sprzedaż |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 18:11, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
http://ktmsklep.pl/schematy
wybierz swojego KTM'a i znajdź simmerring w którymś ze schematów skrzyni. Część bardzo tania, ostatnio wymieniałem podobny(pod zębatką) w yamaszce i kosztował ponad 40zł(!). A mówią, że ktmy drogie w utrzymaniu... |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 17:30, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
Sorry za takie odkopanie tematu, mam ten sam problem, zrobię w ten sam sposób co kolega tylko, mógłby mi ktoś podać stronę z tą uszczelką do kupienia nową ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 17:11, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
będzie dobrze.
poradziłeś sobie z tym wzorowo |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 16:46, 25 Lis 2013 Temat postu: |
|
SUKCES!!!!!!!
po kilkudziesięciu minutach po raz kolejny walnąłem plecami o ścianę, ale tym razem w ręku mialem kombinerki z wkrętem i pierścieniem!! Poskutkowała metoda na wkręta. Wcześniej o tym slyszalem, ale myslalem ze jest za mało miejsca na wiertło. Na szczeście bylem w błędzie i znalazlem wiertlo chyba 3mm i wywiercilem dziurę, wkrecilem wkreta i ciągnąłem. 3mm bylo jednak za grube, musialem wiercić drugi raz 1mm. Wkrecilem ponownie mniejszy wkręt glebiej niż wcześniej i POSZŁO! Z tym ze wkrecilem trochę za daleko i trochę weszlo w tuleje za uszczelką. I tu mam pytanie: zerknijcie na zdjecia i powiedzcie czy nie będzie sie cos dzialo, jak zaloze uszczelkę? Wydaje mi sie ze nie, ale chce sie upewnić. Popatrzcie na miejsca, które wyróżniłem.
sdrv.ms/17TBV4U |
|
|
Effendi |
Wysłany: Nie 20:10, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Ja ostatnio o-ring przy zębatce zdawczej musiałem zniszczyć i go pogiąć żeby wyjąć, przy zwykłej pierdółce bawiłem się z godzinę, tak mocno był zapieczony, musisz go wyciągać siłą, no i jak było pisane spróbuj go podgrzać |
|
|
motoandrzey |
Wysłany: Nie 18:14, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
możesz też wkręcić dwa wkręty w uszczelniacz i wtedy pociągnąć |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 17:48, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
No nie wiem Panowie. Próbowałem, ciągnąłem, nawet walnąłem plecami o ścianę jak mi sie wyśliznęło... Śrubokrętem nie ma mowy żeby to wyciągnąć, jest tam bardzo mało dystansu miedzy trzpieniem a pierścieniem. Na początku tez mi sie wydawalo ze pierdoła, 5min i po naprawie, ale okazalo sie inaczej.
jeszcze spróbuje z palnikiem, moze pójdzie.
dzięki za pomoc! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 17:35, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
hehe daj spokój żeby dla takiej pierdoły rozbierac silnik. cienki płaski srubokręt wbijasz w obudowę uszczelniacza i wychodzi jak trzeba. mozesz podgrzac obudowe palnikiem jeszcze łatwiej będzie. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 17:34, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Uszczelki z tamtej zimy możesz już wyrzucić na kibel.
No chyba, że chcesz przechodzisz przez wszystko jeszcze raz z powodu cieknącej uszczelki. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 17:08, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
A skąd wiesz ze trudno?
Spróbuj a nie od razu silni rozpoławiać. |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 16:10, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Niestety, uszczelniacz jest na metalowym pierścieniu i baaardzo trudno zdjąć go z zewnątrz, a juz na pewno nie da sie ściągnąć go bez rysowania trzpienia.
w sumie to nie wiem czego nie pomyslalem o filmach. Obejrze co i jak i powinienem dać rade.
jeszcze tylko jedno pytanie: czy wymieniać uszczelki które zamierzam wyciągnąć? Wszystkie uszczelki zmieniałem tamtej zimy, wiec chyba jeszcze dają rade? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 14:35, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Jeśli chcesz wymienić uszczelniacz dźwigni zmiany biegów to nie trzeba rozbierać silnika.
Zdejmij dźwignię wydłub stary uszelniacz i wbij nowy. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 14:00, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
Nie jestem pewien czy ten się da ale możesz spróbować go wydłubać śrubokrętem lub zagiętym pręcikiem ew poogladaj sobie na youtube filmiki z remontow 125 ktma itd i popatrz jak to wygląda. |
|
|