Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Bostorn
Wysłany: Pon 22:34, 25 Lis 2013
Temat postu:
fakt faktem ładnie się kajtek wkręcał, aczkolwiek jest potulny jak baranek na niższych obrotach, może to przez moj brak doświadczenia, w końcu crka jeździła 0-1 a tutaj fajniej z dołu się idzie, w sxfie na którym miałem przyjemnosc jakis czas temu jeździc moj exc przy nim to dzieciątko zamulone jak nie wiem
a to była 250tka.. tak czy siak Henio mówi aby montowac go, szukam w dobrej cenie takiego,a wy co radzicie?
dodam że moj exc jest przerobiony jak by na fulla. 0 lamp, 0 swiatel, elektryki troche jest, ładowania brak i dziwna przeróbka przy bezpieczniku i tej kostce
henio12323
Wysłany: Pon 22:26, 25 Lis 2013
Temat postu:
włąsnie o to chodzi że to nie husaberg ;D i wymiana jest prosta, masz dwa łozyska po jednym na karter, jedynie cięzko je wybic bez narzędzi bo nie ma podejscia od drugiej strony. łozyska nie są bardzo drogie. a sam wałek to jeden odlew, normalnie uzytkowany poprawnie złozony jest chyba niezniszczalny. montaż też dziecinnie prostu, na wale masz zębatke z kropka, na trybie wałka masz 2 kropki, zazebiasz i gotowe. zero problemów ;D wiec kwestia oszczędzania raczej to nie jest. no chyba że komus szkoda 50 zł na zamienniki łozysk na ten balanser ;P
hacker33
Wysłany: Pon 22:24, 25 Lis 2013
Temat postu:
A jak wygląda naprawa takiego balansera?
W husabergu aby wymienić łożyska balansera trzeba wymienić cały balanser za 1200zł.
I husabergu bym się nie zdziwił że go nie ma.
A ile kosztuje wymiana łożysk w tym EXC.
Może ktoś go wywalił bo przerosły go koszty jego serwisu.
henio12323
Wysłany: Pon 21:26, 25 Lis 2013
Temat postu:
z tego co pamiętam to chyba lc4 z wałkami i bez wałków miały inne ramy, bo te bez walków musiały mieć mocniejsze ramy bo od wibracji sie costam działo. i jak dla mnie takie wibro nie jest zdrowe, wszystko drga i się szybciej wyrabia niz gładko chodzący silniczek ;D
też jestem mysli hackera- że to moze jakis rodzaj tjuningu, żeby moto żwawiej sie wkręcało. ale w takim EXC skoro nie ma i tak swiatełek, lepiej by wyszło wymienic zapłon na taki z SXa
a silnik niech chociaz nie wibruje. podczas jazdy tych wibracji dla kierowcy i tak nie czuć, więc wątpie że to akurat dla kierowcy wygoda.
hacker33
Wysłany: Pon 21:15, 25 Lis 2013
Temat postu:
Jak dla mnie jest to dla jeźdźca a nie dla silnika.
Np. Taki LC4.
Wszystkie silniki niby takie same a tylko cywilizowana wersja 640 ma taki wałek. 625 i 660 już nie.
Tak samo kiedyś czytałem, że w zawodniczych maszynach supermoto często tych wałków nie ma ponieważ zabierają masę i moc.
KristofSX
Wysłany: Pon 21:00, 25 Lis 2013
Temat postu:
a łożyska na wale? dodatkowe drgania raczej im nie pomogły
kzq
Wysłany: Pon 20:38, 25 Lis 2013
Temat postu:
Dymić mógł właśnie przez brak wałka bo w wałku jest taki otwór który obracając się nie pozwala olejowi na przedostawanie się do odmy. Uszkodzeniu raczej nic nie uległo, on ma za zadanie wyrównać pracę silnika poprzez obracanie się w przeciwną stronę niż wał. Bez wałka powinien lepiej się wkręcać na obroty
Bostorn
Wysłany: Pon 20:32, 25 Lis 2013
Temat postu:
nie mam pojęcia
wlasciciel poprzedni nic nie wie o tym, silnika nie rozpoławiał
KristofSX
Wysłany: Pon 20:31, 25 Lis 2013
Temat postu:
wtfff
czyżby radosna twórczość jakichs domorosłych mechaniorów ?
Bostorn
Wysłany: Pon 20:15, 25 Lis 2013
Temat postu: jaja jak berety, brak wałka wyrównującego w moim exc
Siemano
od niedawna mam exc 450 z 07r. Od zakupu kajtek mocniej wibrował, klamki telepało, opony itp. Było widac niebieskie obłoki przy mocnym kręceniu silnikiem pod czas jazdy w chwili zmiany biegu i manety do konca. Na postoju nie dymił itp.
W niedzielę rozebrałem górę, sprawdziłem cylinder, tłok, wszystko w stanie bdb, cyl idzie do honowania i pomiaru, ale co mnie zdziwiło a znajomych wręcz z butów wysadziło.
Uploaded with
ImageShack.us
i teraz pytanie, po co ktoś wymontował owy wałek? Czy przez brak owej części mogło coś się uszkodzic? szybciej zużyc? korba luzów nie ma, rozrząd w idealnym stanie, długi zywot przed nim jeszcze
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin