Autor |
Wiadomość |
Michal125 |
Wysłany: Nie 21:27, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Z tego co mi się obiło o uszy to indyjskie "ktm'y" robi firma bajaj pod logiem KTM'a. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 19:34, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
Według oficjalnego cennika tak.
Jednak pamiętajmy że rynkiem docelowym, dla nowej Husqvarny, ma być USA. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 18:15, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
A nowe husqvarny mają być jeszcze droższe tak? |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 18:07, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | A tak żeby było śmiesznie to pewien dealer KTM powiedział mi że takie badziewne opony i zestawy napędowe montowane są specjalnie, dla naszego dobra. Żebyśmy mogli od razu zamontować sobie takie jakie lubimy . |
przeciez nie powie ze im przykro ze producent montuje takie badziewie do nowego motocykla i w ramach promocji moga załozyc kompletny naped z powerpartsa za jedyne 800zł
ceny nowych ktm to paranoja, 500exc 6d kosztuje prawie 40tys a za nie wiele wiecej mozna kupic litrowego sporta który jest o wiele bardziej zaawansowany technicznie.
Pomaranczowy napis bedzie kosztował, nawet jak przeniosła produkcje do Kazachstanu, reklama zrobi swoje i cene bedzie mozna wywindowac na odpowiedni poziom... |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 16:34, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | To Cię chyba kolega okłamał albo nie jeżdzi.. U nas są 3 sztuki EXC 2013 (w tym jedna 500) i we wszystkich łańcuch poleciał po trzech wyjazdach.
Tyle praktyki. Nie wiem jak z teorią |
potwierdzam,
do siebie wrzuciłem taki jak idzie z fabryki, wyje*** ten szajs po 10 mth, wyciągnął się ja szmata,
ale reginę z powerpartsów chwalę, w zeszłym sezonie zrobiłem 120mth i jeszcze była ok, teraz kupiłem następną |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 16:06, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | To Cię chyba kolega okłamał albo nie jeżdzi.. U nas są 3 sztuki EXC 2013 (w tym jedna 500) i we wszystkich łańcuch poleciał po trzech wyjazdach.
Tyle praktyki. Nie wiem jak z teorią |
Jeździ i to w cholerę Być może jeszcze w serwisie poprosił o zmianę łańcucha, tego nie wiem ale się dowiem co do opon to ilu użytkowników tyle opinii i gustów |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 16:02, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
bartek85 napisał: | Wg mnie KTM się coś ostatnio za bardzo ceni. Używkę KTM bym kupił jak najbardziej, ale nowego nigdy. Wolałbym coś od konkurencji o wiele taniej a zbiegła kasa by wystarczyła na 2 sezony jak nie więcej jeżdżenia. Np takiego GG w 2T. |
Widać to po zawodnikach.
Kiedyś w supermoto rządziły KTM-my.
Teraz Kawasaki i TM-y. |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Czw 15:24, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
Wg mnie KTM się coś ostatnio za bardzo ceni. Używkę KTM bym kupił jak najbardziej, ale nowego nigdy. Wolałbym coś od konkurencji o wiele taniej a zbiegła kasa by wystarczyła na 2 sezony jak nie więcej jeżdżenia. Np takiego GG w 2T. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 15:06, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
A tak żeby było śmiesznie to pewien dealer KTM powiedział mi że takie badziewne opony i zestawy napędowe montowane są specjalnie, dla naszego dobra. Żebyśmy mogli od razu zamontować sobie takie jakie lubimy
Poważnie.
Co przy cenie 39100pln za nowe 450 brzmi nader szyderczo... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 13:27, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
z tego co wiem to fabrycznie są łancuchy regina - no i to jest szajs.
ale dziwi mnie tutaj też cos takiego - w USA są dostępne zestawy zebatki ironman i łancuchy reginy własnie. wiec ciekawe czy są rózne modele ( od taki offtop ) bo troche głupie było by montowac zebatki pancerne i łancuchy z plasteliny. tak czy siak wole miec w motocyklu plastelinowy łancuch i słabe oponki, bo to częsci typowo eksploatacyjne niz silnik słaby a gdzie produkowany to dla mnie obojętne. jakby były klepane w chinach czy indiach ceny nowych ktmów na pewno znaczaco by sie obnizyły co jest dla mnie plusem, oczywoscie o ile bedzie po fabryce łaził niemiec SSman z kijem i lał po łapach robotników żeby odpowiednio składali |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 12:59, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
To Cię chyba kolega okłamał albo nie jeżdzi.. U nas są 3 sztuki EXC 2013 (w tym jedna 500) i we wszystkich łańcuch poleciał po trzech wyjazdach.
Tyle praktyki. Nie wiem jak z teorią |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 11:43, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
kumpel kupił w tamtym roku nowego 500EXC, lańcuch na pierwszy montaż to DID VT2 a opony Maxxisa bardzo sobie chwali. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 9:56, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
KozioŁ napisał: |
A jak kupiłeś swoje nowe moto to od razu wymieniałeś Maxxisy na nowe Michelin?? |
Nie. Wymieniłem na Metzeler'a 6Days.
Nikt z Was chyba mi nie powie, że nie będzie zgrzytał zębami jeśli za kilka lat SX/EXC będą nosić dumny napis Made In India.
To że KTM zaczął w ostatnich czasach oszczędzać na łańcuchach (oryginały kończą się po 200 kilometrach) i oponach (badziewny MAXXIS) jest znakiem czasów i dobitną wiadomością, że KTM przeistacza się z manufaktury w koncern globalny. Wątpie żeby niosło to za sobą jakieś korzyści...
Poza tym ceny z roku na rok są wyższe. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 6:35, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
W kaskach FOX-a też nikt nie jeździ? |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Czw 2:01, 05 Gru 2013 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | ... niemniej jednak wolałbym żeby na moim KTM widniało AUSTRIA, a nie INDIA... sorry... |
A jak kupiłeś swoje nowe moto to od razu wymieniałeś Maxxisy na nowe Michelin?? |
|
|