Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Śro 20:27, 23 Maj 2012
Temat postu:
Znam mnóstwo osób które przesiadło się ze sporta na sm.
Nie znam nikogo kto przesiadłby się w drugą stronę
Tutaj filmik znajomego który właśnie co się przesiadł na sm
http://www.youtube.com/watch?v=Hkur2EVthyM
Jak widać morda mu się cieszy aż miło!
PS. Napisz może skąd jesteś?
Bartek_S45
Wysłany: Śro 20:05, 23 Maj 2012
Temat postu:
zgadzam sie z osoba o nazwie Karambol
wójo
Wysłany: Sob 20:44, 12 Maj 2012
Temat postu:
jak moto do miasta to przesiadaj sie na sm i moze to byc nawet mniejsza pojemnosc nawet 450 jak planujesz robic dłuzsze traski to na vfr bedzie lepiej.
Ewentualnie jak masz grubszy portfel to dosyc uniwersalne moto to lc4 690 sm albo 950/990 sm
don
Wysłany: Sob 16:20, 12 Maj 2012
Temat postu:
Ja mam o 3 dni 2 motocykle. Honda VFR 800FI z kufrem (robię około 3000 km na sezon) i KTM LC4 400 na kostkach w teren.
Nie wyobrażam sobie posiadanie jednego motoru. KTM to jazda jak cięcie piłą w tartaku a jazda VFR to jak cięcie laserem.
Na kostkach komfort jazdy na asfalcie jest zerowy nie mówiąc o ich zużywaniu. Czy jak jazda w terenie na KTM na oponach szosowych się sprawdza - musisz zapytać chłopaków na forum.
Jeśli szukasz czegoś względnie uniwersalnego pomyśl o Varadero, V-Storm, Africa, TransAlp itp.
Karambol
Wysłany: Pią 23:30, 30 Kwi 2010
Temat postu:
Moge ci napisac o lc4 enduro naszosowych oponach - w sumie to prawie jak super moto, jedyna roznica w wysokosci.
Jesli jezdziles scigaczem to zapomnij o kultyrze pracy i dlugich biegach. Lc4 albo ciagnie albo trzeba rdeukowac, innej opcji niema. Nie ma tak ,ze jedziesz i silnik nieszarpie a przyspiesza - tutaj albo szarpie albo przyspiesza:) jak szarpie tzn ze bieg xza niski a jak nie sarpie to masz odrazu pelen ciag - taki moment obrotowy i taki charakeer singla.
Z pasazerem da sie jezdzic ale jesli mial bym ocenic w skali od 0-10 to dal bym 4 za wygode max. Mimo to zjezdzilem tak z zona kupe km i to trasy rzedu 300km (z przerwami oczywsicie:))
Rafhie
Wysłany: Pon 21:25, 19 Kwi 2010
Temat postu: przesiadka ze sporta na SM - wasze opinie , wrazenia itd
Witam, chyba juz 2gi czy 3ci sezon zastanawiam sie nad przesiadką ze ścigacza na SM, zastanawiam sie nad KTM 660 lub cos podobnego, problem w tym ze nie znam nikogo z takim moto w okolicy i nie moge poznac opini ani przejechac sie nawet takim sprzetem, stad pytanie czy ktoś Was juz tak postąpił ???, jakie macie wrazenia ??? itd, wiem ze SM wymaga wiekszej uwagi w obsłudze (regulacje , wymiany oleju itd). jakie jest spalanie takiego moto ???? , czy jest wogole realna jazda z pasazerką ???? tnz czy po kilometrze bedzie miala juz dosyc hehe, jakies wasze spostrzeżenia jeszcze itd
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin