Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Czw 23:27, 19 Gru 2013
Temat postu:
A jak wygląda świeca?
Jeżeli wymieniał wszystko to możliwe, że to co zrobił ma sens a ty masz problemy ponieważ zrobiło się zimno i silnik ma za ubogo.
Wszyscy przez to teraz przechodzimy.
Jeżeli już chcesz powracać do serii to musisz wymienić wszystko łącznie z iglicą.
A fabrycznie Akrapa nie ma w motocyklu. Więc jeżeli masz przelot to może gaźnik wymagać małej korekty w stosunku do tego co masz w manualu.
snajper1212
Wysłany: Czw 22:46, 19 Gru 2013
Temat postu:
Motor reaguje na obroty, zawory mysle ze sa ok motor mial juz raz regulawane a przebieg mth wynosi 78. Zmienie moze na poczatek ustawienia fabryczne gaznika, bo przy kupnie dostalem orginalna igłe (co znaczy ze jest inna wsadzona) i dysze 180, a teraz ma mam 160. Gosciu troche sie bawil z tym gaznikiem, wiedzialem ze bedzie maly problem ale gdy to moto zobaczylem to nie chcailem wiecej niczego szukac : )
luksw
Wysłany: Czw 19:50, 19 Gru 2013
Temat postu:
jezeli motor nie bedzie reagowal na regulacje obrotow na gazniku , zajrzyj do zaworow bo mozliwe ze to one
wójo
Wysłany: Czw 16:28, 19 Gru 2013
Temat postu:
ale to tylko dysza wolnych obrotów wiec kolor swiecy prawdy nie powie, poza tym jak wolno schodzi z obrotów to moze byc oznaka za ubogiej mieszanki ale nie tylko.
hacker33
Wysłany: Czw 14:35, 19 Gru 2013
Temat postu:
A jaki kolor ma świeca?
Ponieważ jeżeli powinna być 40 a ktoś wsadził 50 to aż dziwine że moto działa.
Świeca powinna być czarna.
KristofSX
Wysłany: Czw 13:24, 19 Gru 2013
Temat postu:
dziwna kombinacja z ta dyszą
zanim włożysz fabryczną , najpierw spróbuj regulacji śruba mixtury w/g manuala,
jak to nie pomoże- zmieniaj na fabryczną, znów regujacja i ogień,
snajper1212
Wysłany: Czw 12:30, 19 Gru 2013
Temat postu: wina wiekszej dyszy wolnych obrotow ?
Witam
Moj następujący problem z moim Katem exc450 to gdy go kupowałam sprzedawca twierdzil ze wymienil w nim dysze wolnych obrotow, jak dobrze pamietam to orgnalna dysza wolnoch to 40 a zmienil na 50 mowim ze dzieki tej zmianie kat mniej palil i lepiej sie wkrecal, przy moim uzytkowaniu, zaczal smierdziec paliwem, ciezej odpalac i zbyt wolne schodzenie z obrotow przy rozgrzanym silniku. Czy wymiana dyszy wolnych obrotw na orginalna pomoże ? Dodam ze wydech akrap twierdzl ze fabrycznke byl bo to wersna six days z 2009 ale dyszy do tego racze nie warto wymienic
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin