Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Pon 21:26, 23 Gru 2013
Temat postu:
Kolega ma 2T
Z tego co widzę to nie pierwszy jego taki problem:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/swieca-czy-mieszanka,6476.html#48104
Co do problemu.
To wątpię aby wpływ na to miał zapłon.
Jak dla mnie to masz gdzieś namieszane albo w gaźniku albo w paliwie albo w silniku.
Mi się tylko raz zdarzyło coś podobnego jak u Ciebie - i było to wtedy jak zapomniałem odkręcić kranik.
Jadę w pewnej chwili kończy się paliwo, robi się mega ubogo obroty walą do góry i tyle w temacie.
U ciebie może łapie lewe powietrze, może gaźnik się zacina, może robisz złą mieszankę, może masz gdzieś gumy sparciałe...
maciek
Wysłany: Pon 20:56, 23 Gru 2013
Temat postu:
Zapłon SEM K 11 Jest strasznie wrażliwy na wilgoć sprawdź też czy na wale jest klin cały czasami lubi się zerwać
Rysiek24
Wysłany: Pon 20:26, 23 Gru 2013
Temat postu:
w exc byl kokusan , chyba ze mowa o LC4 wersja USA to tam nie bylo SC , tylko EXC ( w manualu do lc4 tez tak jest ).
jaki masz gaznik ? , wejscie na wysokie obroty to nie wina zaplonu , jak masz miernik to sprawdz opornosci uzwojenia dla SEM-a ( dane w necie , albo w manualu) , moze gaznik sie zawiesza ? albo cos z iglica. Jak masz Dellorto to niestety tak moze byc.... jedyna rada dellorto w dobrym stanie , albo inny gaznik.
hacker33
Wysłany: Pon 18:41, 23 Gru 2013
Temat postu:
A jaki to motocykl?
Kiedy ostatni raz nim jeździłeś?
Piteros1
Wysłany: Pon 17:25, 23 Gru 2013
Temat postu:
przeczyść gaźnik i zalej świeżej bajury
KristofSX
Wysłany: Pon 14:55, 23 Gru 2013
Temat postu:
hej, odkręć dekiel magneta, zobacz czy tam wszystko ok
ktmowiec
Wysłany: Pon 14:42, 23 Gru 2013
Temat postu: iskra w exc
Witam .. dzisiaj chcialem sobie pojeździć moim katem .. wyproadzam z garażu , pali na kopa , wolne obroty czekam az sie zagrzeje a tu nagle wjebał się sam na wysokie obroty więc go zgasiłem .. porobuje odpalac i nic .. odkrecam swiece - zalana .. wyczyscilem zrobilem odpowiednia przerwe , sprawdzam czy jest iskra ( jest normalna a poza tym wymienialem niedawno zaplon caly na sem amal) no to wkreilem sprawna swiece kopie i nic. .. odkrecam i jest zalana .. znowu odkrecilem wyczuscilem i to samo . Powrorzylem to samo ze swiecą zapasową ktora nabylem za 7 dyszek(orginał) lecz ją też zalało .. co to moze byc ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin