Autor |
Wiadomość |
tooomek882 |
Wysłany: Pią 0:11, 03 Sty 2014 Temat postu: |
|
no akurat zawieszenia mi nigdy nie przychodziły łatwo jeśli chodzi o informacje jak i obsługę chociaż pewnie po przesiadce z 2001 będzie kosmiczna różnica, nieważne czy cztero, czy jedno komorowe Mam nadzieję, że transfer na nowszy wypali |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 21:53, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
No 4CS to aż 4 komory
XC mają jeszcze zamknięte kartridże co jest jeszcze lepsze. |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 20:52, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
Aaaa ja cały czas myślałem że 4cs=dwukomorowe dzięki panowie! |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 19:43, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
w exckach jest zawias open-cartridge czyli jednokomorowe, w six daysach 4CS - najnowszy wynalazek od WP, dwukomorowe jest w SXF i XCF,
dwukomorowe jest w endurakach Husaberga do 2014 i Huski na 2014 |
|
|
pawel |
Wysłany: Czw 19:35, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
tooomek882 napisał: | No z tego co barek napisal, dwukomorowe jest od tego roku. Czyli lepiej celować w nowsze? Moj portfel już zaczyna kwiczeć |
Z tego co słyszałem to jest to jednokomorowe zawieszenie.. modele sx-f mają dwukomorowe. Na pewno lepiej celować w to co będzie w lepszym stanie, ale wiadomo że im nowszy tym lepszy. |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 19:03, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
No z tego co barek napisal, dwukomorowe jest od tego roku. Czyli lepiej celować w nowsze? Moj portfel już zaczyna kwiczeć |
|
|
pawel |
Wysłany: Czw 17:57, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
Modelem od 12 roku jeździło mi się troche lepiej niż starszym (08-11). Rama jest trochę węższa, inna geometria.. Zawieszenie od 12 nie jest dwu komorowe. Seryjne modele 2t od 12 oddają też moc trochę bardziej liniowo niż starsze. |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 15:22, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
czasem te roczne mają więcej godzin nabitych niż kilkuletnie ale wątpię, żeby w rok dało się zajechać jakoś szczególnie moto(chociaż róznie bywa). a propos wtrysku, myślę, że kwestia 3 lat i trafi także do dwusuwów, KTM testuje już prototypy, ekologia... |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 15:07, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
Sam miałem dylemat czy 08-11 czy 12 wybrałem 12 i jakoś nie żałuję.
Czy dozbierać? Na pewno warto bo moto nowsze i mniej "zniszczone".
Wtrysk jest w 4t. |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 13:18, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dwu komorowe? To samo co dotychczas było w sixdays? Roznica w prowadzeniu jest tak duża, że warto konbinować żeby dozbierac do nowszego, czy kupić rocznik 2009-11 taniej i go "dopiescić"? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 10:01, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
no i od 12 masz wtrysk, no i prowadzenie w 12 w porównaniu do poprzednich jest jeszcze lepsze, |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 9:00, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
do 07 była inna rama
od 08-11 inna
a od 12 jest inna, plus 2 komorowe zawieszenie od tego roku
W silniku jakieś drobne zmiany typu inny cylinder itp.
Nowsze roczniki od 08 juz lepiej idą z dołu i nie czuć tego przeskoku mocy |
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 1:53, 02 Sty 2014 Temat postu: Rożnica w exc 07-10 a 11- do teraz |
|
Siema
Mam pytanie, jakie są różnice pomiędzy modelami exc z lat 2007-2010, a 2011 - do teraz. Chodzi mi o 250-300 w 2t. Była zmieniana rama, w silniku jakieś większe zmiany, zawias lekko poprawiony, czy kompletnie inny układ?
Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|