Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
sylwu
Wysłany: Pon 21:02, 20 Sty 2014
Temat postu:
i jak poradziłeś sobie z tym jakoś?
adiss123456
Wysłany: Pią 19:53, 10 Sty 2014
Temat postu:
ja tez mam mikuni. Zauwazylem to przy podobnych temperaturach,a silnik byl rozgrzany.
velkurczak
Wysłany: Pią 10:32, 10 Sty 2014
Temat postu:
Tak jak IRO napisał, jak nie ogarniasz to daj moto do mechanika, po zakupie nich Ci przejrzy górę silnika, wałek, autodeko, zawory, napięcie łańcucha rozrządu. Płyny i całą resztę, szkoda to odkładać na sezon bo w Polsce i tak jest krótki
Powiedz mi jeszcze, 2 tygodnie temu było dobrze i nagle się pogorszyło. Przy jakich temperaturach to zaobserwowałeś? Jak było cieplej było dobrze, a przy ujemnej temp. się pogorszyło? Może silnik nie był do końca zagrzany? Wiem że to nie 2T, ale przy moim LC4 przed regulacją zaworów czułem różnicę przy niskich temp. szczególnie jak był jeszcze mikuni założony.
IRO
Wysłany: Czw 20:24, 09 Sty 2014
Temat postu:
http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8
http://www.visordown.com/workshop/adjusting-the-valve-clearances-on-an-ktm-lc4-duke/622.html
Luzy musisz ustawić na 0,15.
Jak robisz to pierwszy raz, to lepiej pod okiem kogoś kto ma o tym jakieś pojęcie.
adiss123456
Wysłany: Czw 18:14, 09 Sty 2014
Temat postu:
a moze inaczej jak moge sprawdzic luzy zaworowe??
adiss123456
Wysłany: Czw 18:12, 09 Sty 2014
Temat postu:
bede musial zaprowadzic do mechanika bo samemu wydaje mi sie ze nie ogarne zaworow....
IRO
Wysłany: Czw 18:04, 09 Sty 2014
Temat postu:
Zawory, lewe powietrze, mieszanka dopala się już w wydechu, nieszczelny układ wydechowy, ogólnie sporo może być przyczyn.
Na początek wyczyść i wyreguluj gaźnik, sprawdź luzy zaworowe.
adiss123456
Wysłany: Czw 16:12, 09 Sty 2014
Temat postu: strzelanie z rury lc4 640
Witam niedawno kupilem lc4 640 z 2003r. Na poczatku jak jezdzilem i spuszczalem go z gazu przy wysokich obrotach nic sie nie dzialo, dopiero pozniej po ok 2 ty jazdy przy takim samym zachowaniu zaczal strzelac mi z tlumnika, mozna powiedziec ze za kazdym razem jak tak zrobie a wczesniej tak sie nie dzialo. Czym to jest spowodowane? Moglo sie cos przestawic,rozregulowac itp??
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin