Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw |
|
|
olek300 |
Wysłany: Nie 18:48, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
Mój kolega kupił xc 300 z 2012r i jest zarejestrowany na sama |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 16:44, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
Jest na forum ktoś/lub kto ma znajomego co ma lub miał zarejestrowanego XC ?
Widziałem kiedyś na allegro i wszystko było porejestrowane ale nie wiem na jakiej zasadzie? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 14:06, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
XCW to EXC żadnych technicznych różnic nie ma.
XC ma dwukomorówki zamknięte. A reszta już właściwie napisana. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Nie 14:01, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
XCW to trochę taki odpowiednik europejskiego EXC na rynek amerykański. Z tego co wiem to nie ma w USA modelu EXC. I niekoniecznie ma on homologację.
W każdym razie XCW posiada inne przełożenia skrzyni biegów od XC, inaczej zestrojone lub inne zawieszenie, w nowszych modelach jest PDS w XCW i dźwigniowe w XC, chyba mają też różne moduły zapłonowe. To te największe różnice. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 12:37, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
pawel napisał: | Czym się różni XC od XCW? To jakaś nowsza nazwa? |
XCW to exc przygotowany pod CrossCountry - czyli taki XC+homologacja
polecam porównywarkę modeli na ktm.com |
|
|
pawel |
Wysłany: Nie 11:18, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
Czym się różni XC od XCW? To jakaś nowsza nazwa? |
|
|
Darek Palmowski |
Wysłany: Pon 17:55, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Widzę że forum działa dobrze . Dzięki za te wiadomości, ale jeśli ktoś ma jeszcze coś do powiedzenia w tym temacie, to proszę bardzo. Informacji nigdy nie jest za wiele . |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 17:50, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Teraz zauważyłem że obie instrukcje są takie same - do xc i exc |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pon 17:48, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
XC to nie amerykański SX tylko motocykl przystosowany seryjnie do zawodów Cross County.
W zależności od rocznika i modelu czym innym się charakteryzują, ale ogólnie to:
- tylne koło 18",
- krótsze przełożenia skrzyni biegów niż EXC/XCW,
- większy zbiornik paliwa,
- zawieszenie z SX ale zestrojone inaczej,
- minimalna instalacja elektryczna (wyjście na lampę przód i tył, wentylator, licznik),
- stopka boczna.
Czy się da zarejestrować taki (nawet gdy nie masz dokumentów, a jedynie dowód zakupu) to pytaj w wydziale komunikacji. |
|
|
hacker33 |
|
|
Darek Palmowski |
Wysłany: Pon 17:30, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Co do zarejestrowania, to mniej więcej się zgadza.
Interesuje mnie jakie różnice konstrukcyjne są między modelami XC, a EXC 525.
Silnik, zawieszenia, rama itp. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 17:20, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Napisz coś więcej.
2007 czyli kupujesz używany tak?
Więc jeżeli kupisz zarejestrowany to go zarejestrujesz.
Jak kupisz nie zarejestrowany to go nie zarejestrujesz.
Chyba nie kupujesz pierwszy raz pojazdu? Wiesz jakie papiery musi mieć aby zarejestrować.
XC to wersja amerykańska. Nie będzie to motocykl kupiony w polskim salonie tylko sprowadzony. |
|
|
Darek Palmowski |
Wysłany: Pon 16:40, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
Model z 2007 roku.
Dużo słyszałem sprzecznych wiadomości, więc liczę że ktiś z tego forum mnie oświeci. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:34, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
A jaki rok model?
XC to taki amerykański SX.
Często mają inne przełożenia biegów, inne pojemności zbiorników paliwa, inne twardości zawieszenia.
Czy go zarejestrujesz to zależy czy go kupisz z homologacją i papierami.
Możesz kupić zarejestrowany i nie zarejestrowany. Na to pytanie chyba nikt Ci jednoznacznie nie odpowie. |
|
|