Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cinQ
Wysłany: Pią 12:17, 07 Mar 2014
Temat postu:
Tak więc wczoraj udało mi się poskładać głowicę z zaworami:) okazało się, że zestaw nie wymaga żadnego docierania, wszystko jest super szczelne;) nie pozostało mi nic innego jak tylko poskładać całość do kupy i cieszyć się z odpalenia:)
Dzisiaj po pracy mam zamiar siedzieć tak długo przy nim aż odpali;)
Mam nadzieję, że nie będzie żadnych komplikacji i wszystko będzie współpracować
jeśli się uda to w weekend wrzucę fotki z końcowego montażu i składania oraz może jak się uda jakiś filmik z pierwszego odpalenia. Poniżej zdjęcia jak wygląda głowica z kompletem ładnych nowych zaworów
Asteros2012
Wysłany: Czw 3:29, 06 Mar 2014
Temat postu:
Też na zakładzie używamy pasty dirko i nie było z nią problemów. Co do tego otworu to zobacz u kolegi w jaki sposób jest to zaślepione i oceń czy fabrycznie tobie brakuje i ew zaślep w taki sposób jak mówiłeś. Nagwintować i śrubkę. Ja już wytrzymać nie moge i do 3ciej w nocy składałem swojego kata
cinQ
Wysłany: Śro 12:32, 05 Mar 2014
Temat postu:
Witam ponownie,
minęło trochę czasu więc warto odświeżyć trochę mój temat:)
Przez ostatni miesiąc niewiele robiłem przy motorze, raz ze względu na brak czasu, dwa brak funduszy, a trzy kupiłem już większość części tylko czekałem na przesyłkę
Moja maszyna w końcu doczekała się nowych oklein, powiem wam, że jakościowo oryginalne naklejki są super! Widać gruby materiał, nadruk też najlepsza jakość i wszystko pasuje:) Do tego klej jest tak mocny, że trzeba uważać przy zakładaniu, ponieważ raz przyklejone już nie chce się oderwać
Oto fotki jak wygląda teraz całe moto:
Brakuje tylko nowej okleiny na przednim błotniku, ponieważ jest pęknięty i klejony od spodu włóknem szklanym przez poprzedniego właściciela, więc jak kupię nowy to wtedy dokończę prace;) oprócz tego zamierzam zamówić w firmie reklamowej zwykłe czarne okleiny na tylne boczki oraz numer startowy. Tylko muszę im podać dokładne wymiary bo wzór już mam;)
W ostatni weekend wziąłem się również powoli za składnie silnika;) Po długim pobycie mojego wału na przekładce w końcu go odzyskałem więc prace mogły ruszyć. Tak wygląda w skrócie składanie silnika:
Jako uszczelniacza użyłem pasty Dirko, którą wiele osób poleca jako najlepszy środek w tej dziedzinie.
Dodatkowo mam bardzo dobre wieści, ponieważ mam już pozostałe brakujące elementy całej układanki czyli zawory, uszczelki sprzęgła oraz pompy wody i łańcuszek rozrządu:) postanowiłem również nie rozdrabniać się na pojedyncze płytki zaworowe i zamówiłem cały komplet z Proxa za 189zł. większy problem miałem z nową głowicą, gdyż starą sprzedałem razem ze szpilkami (zapomniałem je wykręcić) i teraz potrzebowałem nowych a jest tam nietypowy gwint M7, ale udało mi się przypasować szpilki z jakiegoś skuterka. Są chyba 5mm dłuższe ale to nie przeszkadza.
Mam teraz tylko nadzieję, że po założeniu zaworów nie trzeba będzie ich jakkolwiek docierać, ponieważ znów to pochłonie cenny czas;( a pogoda jaka jest każdy widzi i chyba każdego na moim miejscu aż rwałoby z miejsca żeby w końcu pojeździć
Trzymajcie kciuki a może do weekendu uda mi się poskładać w całości motor:)
Aż nie mogę się doczekać
Tylko mam jeden problem w nowej głowicy jest fabryczny otwór po przeciwnej stronie niż napinacz rozrządu, patrzyłem u kolegi który ma taki sam model jak ja i on tam ma po prostu zaślepkę wstawioną, nie wiecie po co to jest? Czy mogę to po prostu zaślepić? pomóżcie koledzy...
cinQ
Wysłany: Śro 13:21, 12 Lut 2014
Temat postu:
Z tego co zauważyłem to łożyska skrzyni biegów mają luz c4. Kilka razy sprawdzałem i szukałem jakie luzy mają poszczególne łożyska, żeby właśnie potem nie było zgrzytów
ziolekz
Wysłany: Śro 13:18, 12 Lut 2014
Temat postu:
Tak masz racje nie wszystkie maja luz C4. Ale tak tylko piszę by zwracać na to uwagę bo jednak ma to znaczenie.
cinQ
Wysłany: Śro 12:58, 12 Lut 2014
Temat postu:
Ale łożyska na wał mają luz c3 a nie c4, zresztą wszystkie łożyska były zamawiane według katalogu części KTMa;)
ziolekz
Wysłany: Śro 12:43, 12 Lut 2014
Temat postu:
Co do łożysk to pamiętaj aby miały index C4 ( luz wewnętrzny) Ja tez kupiłem w hurtowni komplet łożysk SKF za 100 lecz okazały się później ze miały luz C3. Wiec cala kasa poszła..... ! Teraz szukam oryginalnych.
cinQ
Wysłany: Śro 11:45, 12 Lut 2014
Temat postu:
Witam po przerwie,
żeby nie było, że prace ustały cały czas coś powoli "dłubię" przy motorze a w zasadzie siedzę przed komputerem i szukam części.
Od ostatniego posta miałem zamiar wymienić łożyska na wale, ale mając już całkowicie rozebrany silnik postanowiłem sprawdzić wszystkie łożyska jakie tam siedzą i te które wymagały wymiany zastąpić nowymi. Tak więc nowe łożyska to: na wał, pompy wody, wałka zdawczego skrzyni biegów (tam gdzie przychodzi zębatka) oraz łożyska wałków rozrządu, tam były najgorsze luzy:(
cały silnik otrzymał nowe uszczelniacze, łącznie z pompą wody. Wszystkie potrzebne części zamówiłem w jednej hurtowni w Krakowie i wyszło mnie to 267zł. Łożyska są firmy NSK oraz NTN a uszczelniacze rożnych firm, jednak spełniają wszystkie wymagane im warunki (odporne na olej, temp, itp.).
Oto zdjęcie kompletu łożysk i uszczelniaczy:
i jeszcze jedno w trakcie pracy, chciałem zrobić więcej zdjęć podczas wymiany ale tak się wciągnąłem w wir pracy, że zapomniałem:)
W międzyczasie natknąłem się na ciekawą aukcję w USA, facet sprzedawał komplet oryginalnej okleiny do mojego KTMa, miał wiele aukcji i tylko ta jedna była w opcji kup teraz za 10$!!! dzięki uprzejmości kolegi z NYC (wysłał paczkę do mnie , ponieważ sprzedający nie chciał wysłać do Polski) całość wyszła mnie 150zł
Oto zdjęcia jak wygląda:
Dodatkowo szukałem już od dłuższego czasu Neck Brace, ponieważ narzeczona dała mi warunek że bez tego nie ma opcji żebym mógł wystartować w jakichkolwiek zawodach:( tak więc udało mi się wylicytować nówkę sztukę marki Omega na Ukrainie:) Oto i on:
W poniedziałek zamówiłem ostatnie już potrzebne mi części czyli: oryginalne zawory, oryginalny łańcuszek, oryginalne uszczelki oraz komplet zamków do zaworów. Paczka idzie z Kanady więc muszę jeszcze trochę poczekać, kiedy przyjdzie na pewno "pochwalę się" na forum;)
Obecnie szukam odpowiedzi na pytanie czy zestaw nowych zaworów oraz nowej głowicy trzeba jakoś do ciebie docierać czy pasować, ale na to pytanie proszę odpowiadać w dziale Serwis aby nie zaśmiecać forum:)
To tyle jak na razie, jeśli znów się coś ruszy na pewno uaktualnię wątek, myślę że na weekend okleję motor więc pokaże jak się prezentuje w nowych ciuszkach:)
pozdrawiam
Gość
Wysłany: Śro 22:21, 15 Sty 2014
Temat postu:
Najwięcej znalazłem na ebay'u w stanach i całej europie a do tego amazon, choć sam nawet nie wiedziałem że można tam kupić części do motocykli:)
seba9003
Wysłany: Śro 18:01, 15 Sty 2014
Temat postu:
właśnie napisał bys z jakich stron korzystałeś , bo sie przymierzam do remontu mojego 525
Piteros1
Wysłany: Śro 17:27, 15 Sty 2014
Temat postu:
fajnie fajnie, lubie takie relacje zawsze mozna sie czego dowiedziec lub nauczyc, to moze podasz jeszcze z jakich stron korzystałes ?
KozioŁ
Wysłany: Śro 17:19, 15 Sty 2014
Temat postu:
hacker33 napisał:
Taki dział wymaga dużego moderatorstwa.
Widziałem już takie i nie miały większego sensu. Po jakimś czasie robi się total burdel.
Pełno samych linków bez opisu. Duble. itd.
Trochę się nie zgodzę, jeśli chcesz coś kupić to sprawdzasz za każdym razem jak ktoś coś wrzuci. Wiadomo że link wrzucony np. dwa miesiące może nie działać itd lub cena przez ten czas może się zmienić lub skończyć się promocja. Dział GIEŁDA jest bardzo podobny.
hacker33
Wysłany: Śro 16:26, 15 Sty 2014
Temat postu:
Taki dział wymaga dużego moderatorstwa.
Widziałem już takie i nie miały większego sensu. Po jakimś czasie robi się total burdel.
Pełno samych linków bez opisu. Duble. itd.
Karolo42
Wysłany: Śro 16:12, 15 Sty 2014
Temat postu:
KozioŁ napisał:
części na prawdę w super cenach, a może by tak stworzyć specjalny dział lub post na temat promocyjnych cen na necie lub w sklepach stacjonarnych, jak ktoś znajdzie część w super cenie to wrzuca link, może się komuś przyda
Świetny pomysł
KozioŁ
Wysłany: Śro 15:45, 15 Sty 2014
Temat postu:
części na prawdę w super cenach, a może by tak stworzyć specjalny dział lub post na temat promocyjnych cen na necie lub w sklepach stacjonarnych, jak ktoś znajdzie część w super cenie to wrzuca link, może się komuś przyda
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin