Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wtct
Wysłany: Sob 20:43, 22 Lut 2014
Temat postu:
Zrobiłeś już remont?
Wymieniałeś może dwa łożyska na głównym wałku - na wałku, na którym jest osadzony kosz sprzęgłowy?
żółf
Wysłany: Pią 0:00, 17 Sty 2014
Temat postu:
Nie pierwszy remont tylko pierwszy nowoczesnego 2t:) Czyli łożyska i uszczelniacze wału byle jakie byle firmowe:) No to będzie spora oszczędność
Cytat:
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.
Z jakiej firmy? Bo Wossner i Wiseco niestety mają tylko do c
Już mam Vertex ma do D
barek253
Wysłany: Czw 21:48, 16 Sty 2014
Temat postu:
Wszystko na spokojnie rób zdjęcia szczególnie skrzyni żebyś wiedział jak była bo wiem że są problemy jak się to robi 1 raz.
Łożyska przesmaruj albo takim smarem specjalnym albo olejem tyle że on się tak nie utrzyma jak smar.
Przy łożyskach zawsze nagrzewaj gniazda. Ja na wał kupowałem o tych samych oznaczeniach i dobrej firmy. Uszczelniacze też dałem najlepsze z hurtowni, nie oryginały, a były to "corteco"
Co do cylindra to dobrze wymierz o jest też selekcja D.
Sworzeń wkładając tak samo jak i tłoka przesmaruj olejem.
I dobrze traf sobie dźwignią z zaworu do tej z silnika
żółf
Wysłany: Czw 21:30, 16 Sty 2014
Temat postu: Remont exc200
No to zabrałem się za remont silnika w exc200. Silnik rozpołowiony i czas zamówić części. Na szczęście cylinder nie wygląda tak źle jak widziałem to przez okno wydechowe, ale siedzi już tłok selekcja C, liczę że jeszcze raz na C się przelata:)
No ale konkrety, chcę wymienić wszystkie łożyska, korbę, nowy tłok, odświeżyć pompę wody, zmienić uszczelniacze.
Czy warto wymieniać łożysko kosza sprzęgłowego? Jest dość drogie i nie wiem czy komuś się sypie?
Łożyska na wale mają jakieś specyficzne oznaczenia
6305 JR2 CS36
NJ206 ET2XCS46
Czy wystarczy jak kupię łożyska 6305 i nj206 z luzem c3?
Co z uszczelniaczami na wał? Oryginalne są dość drogie, czy ma ktoś jakieś sprawdzone zamienniki? Jak mają mi paść, to oczywiście zainwestuje w oryginały, ale po co przepłacać.
Składając wszystko smarować samym olejem 2t czy zrobić mieszankę 1:1 z benzyną?
Czy o czymś specyficznym o czym nie mówi serwisówka powinienem wiedzieć?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin