Autor |
Wiadomość |
maro151 |
Wysłany: Nie 9:32, 12 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Witam koledzy po pierwszych jazdach po zakupie ktm okazalo sie ze korba jest do wymiany bo dosyc glosno slychac jak wali korba jak sie jedzie przewaznie na niskoch obrotach jak sie jedzie to wtedy slychac jak wali korba jak dokrecam manetke jakie czesci najleiej zastosowac oryginal czy zamienniki |
|
|
maro151 |
Wysłany: Wto 7:09, 07 Kwi 2015 Temat postu: |
|
ok dzieki to w przyszlosci napewno skorzystam z waszej pomocy |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 21:18, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Po to jest to forum,masz pytania to pytasz...a koledzy w miarę umiejętności,doświadczenia pomagają |
|
|
maro151 |
Wysłany: Pon 20:56, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
super dzieki to moj pierwszy ktm takze nie wiem za bardzo co i gdzie bardzo wielkie dzieki |
|
|
major000 |
Wysłany: Pon 20:02, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
uszczelnienie wałka zdawczego wymieniasz bez rozpoławiania silnika. Trzeba tylko zdjąć zębatkę i wszystko widać. |
|
|
maro151 |
Wysłany: Pon 20:00, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
koledzy to juz ostatnie moje pytanie juz nie bede was meczyl moimi durnymi pytaniami mianowice czy da sie wymienic uszczelniacze od strony zembatki bo cos delikatnie cieknie olej czy trzeba rozpolawiac silnik z gory wam dziekuje za pomoc pozdrawiam |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 13:27, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Pośrednio to znaczy jeśli masz podany luz od 0.10 do 0,20 to ustawiasz na 0,15 tak to wygląda. |
|
|
maro151 |
Wysłany: Pon 8:10, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
ok dzieki tylko powiedz co znaczy posrednio bo nie rozumiem zabardzo |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:01, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
zawory ustaw pośrednio - najbezpieczniej, rób krok po kroku jak w manualu i będzie ok, z tym kęceniem koła - to raczej zależne od modelu moto , jeśli skrzynia chodzi dobrze , moto jeżdzi dobrze - nie przejmował bym się tym zbytnio, nigdy nie porównywałem skoku koła w różnych moto. |
|
|
maro151 |
Wysłany: Nie 19:35, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
kolego kristof jeszcze jedno powiedz czy to jest normlne jak na zgaszonym wbije 1 czy jaki kolwiek biek to jak za kolo tylne zakrece to jest taki wiekszy luz na zembatce tzn na biegu powinno byc ze obruce kolem w tyl i w przod jakies jedna piata moze szusta obrotu czy raczej cos jest nietak bo jakos ostatnio jak na stolku mialem motor to tak z ciekawosci zlapalem za kolo jak byl na biegu i mnie troszke zaskoczylo o ze tylke mozna zakrecic kolem i tak jest na kazdym biegu czy to normalne |
|
|
maro151 |
Wysłany: Nie 7:21, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
w okolicy najblizszy jest w lublinie 120 km od demnie ale z zaworkami to sobie sam poradze wiem co i jak juz kupilem caly zestaw plytek zaworowych o srednicy 8,90 mierzylem luzy i sa troszke duze bo tak na jednym ssacym jest 0,16 na drugim jest 0,20 na wydechowym jest 0,21 a na drugim jest 0,15 to ten jest ok ale reszta do regulacj przed rozkrecaniem klawiaturki trzeba ustawic walki na znaki nastepnie odkrecic w dole silnika srube blokujaca i sciagnac podkladke i wkrecic spowrotem ruszajac przy tym magnetem w lewo i prawo zeby sruba blokujaca siadla w miejsce na wale nastepnie trzeba odkrecic napinacz lancuszka i mozna zabierac sie za rozkrecanie walkow oczywiscie po opisniu na kartce jakie luzy maja zawory zeby wiedziec jakie plytki trzeba bedzie zastosowac luzy na ssacym zawoze maja byc 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,12 do 0,22 tylko nie wiem czy trzymac sie tej dolnej granicy czy lepiej troszke wyzej niz 0,10 no i skrecamy w odwrotnej kolejnosci a i zapomnialbym o wcisnieciu napinacza i zablokowaniu go w pozycji wcisnietej jesli cos pominolem to powiedz z tego co wyczytalem w ksiazce napraw to tak to wyglada powiedz czy jest ok to co napisalem czy jeszcze cos |
|
|
KristofSX |
|
|
maro151 |
Wysłany: Sob 20:32, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
tylko nie wiem co z lancuszkiem jaki ma byc ale to na jesien mysle ze nic sie nie uwali to zawioze do krakowa do serwisu i zrobie calkowity przeglad i wymienie co bedzie trzeba a powiedz jakie sa objawy korby jesli ma luzy to slychac jakis stukot czy cos takiego czy wystarczy sprawdzic krecac magnetem i wyczuwac jaki jest luz motorek chyba nie byl jezdzony po torze bo lagi i tylni wachac sa jak nowe zadnych luzow chyba ze koles wymienial wszysto na nowe |
|
|
maro151 |
Wysłany: Sob 20:27, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
w okolicy najblizszy jest w lublinie 120 km od demnie ale z zaworkami to sobie sam poradze wiem co i jak juz kupilem caly zestaw plytek zaworowych o srednicy 8,90 mierzylem luzy i sa troszke duze bo tak na jednym ssacym jest 0,16 na drugim jest 0,20 na wydechowym jest 0,21 a na drugim jest 0,15 to ten jest ok ale reszta do regulacj przed rozkrecaniem klawiaturki trzeba ustawic walki na znaki nastepnie odkrecic w dole silnika srube blokujaca i sciagnac podkladke i wkrecic spowrotem ruszajac przy tym magnetem w lewo i prawo zeby sruba blokujaca siadla w miejsce na wale nastepnie trzeba odkrecic napinacz lancuszka i mozna zabierac sie za rozkrecanie walkow oczywiscie po opisniu na kartce jakie luzy maja zawory zeby wiedziec jakie plytki trzeba bedzie zastosowac luzy na ssacym zawoze maja byc 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,12 do 0,22 tylko nie wiem czy trzymac sie tej dolnej granicy czy lepiej troszke wyzej niz 0,10 no i skrecamy w odwrotnej kolejnosci a i zapomnialbym o wcisnieciu napinacza i zablokowaniu go w pozycji wcisnietej jesli cos pominolem to powiedz z tego co wyczytalem w ksiazce napraw to tak to wyglada |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 17:29, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
hej , ciężko będzie bo jestem z okolic Jeleniej Góry, większych napraw też już nie robię,
gdyby tłok się kończył to brałby olej , dymił na niebiesko, jeśli nie masz tych objawów to znaczy że jeszcze jest w miarę ok, po zakupie dobrze było by sprawdzić rozrząd i zawory, musisz znależź w okolicy jakiegoś magika co ogarnia takie tematy |
|
|