Autor |
Wiadomość |
fieju |
Wysłany: Nie 20:37, 15 Sie 2010 Temat postu: pomocy peknieta głowica ktm lc4 400 |
|
Mam zajebisty problem mam pękniętą głowice w ktm lc4 400 1999rok, I chciałbym sie dowiedzieć czy podeszła by głowica z ktm 620 czy tam innego bo niestety jest niezdobywana do 400 :/ ?? |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Śro 19:15, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
witam pasuje jakis zamiennik linki prędkościomierza do lc4 400 ?? |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Wto 23:14, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
TY to masz starą 400. To jest ten sam model co wychodził równolegle z LC4 600 już na czarnym silniku. Silnik prawie ten sam co w modelu 620 tylko nie ma wałka wyrównoważającego i smarowanie za pomocą tylko jednej pompy oleju. Ale części pasują niektóre z modeli 620.
TECNOSEL produkował okleiny do KTM'ów. Ja mam jeszcze oryginalne KTM'owskie okleiny właśnie z tecnosela. |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Wto 20:35, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
co ozanacza KTM TECNOSEL? |
|
|
bartek201087 |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Wto 8:44, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
Mało części do 400?? Przecież to ma tylko inną górę silnik tj. tłok, cylinder, głowicę, korbę. Reszta to ta sama co w LC4 620. |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Pon 21:37, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
To nawet sporo jak na 400 poj. odpalic KTM jednak łatwo nauczyłem sie tylko malo czesci do tego modelu |
|
|
Karambol |
Wysłany: Śro 17:09, 02 Cze 2010 Temat postu: Re: LC4 400 kilka pytań |
|
bartek201087 napisał: | witam lc4 400 1994r podobno ma 50km prawda to? gdzie kupic czesci?jestem z wawy.ma ktos taki sprzet? jak sie tym smiga? |
42 konie ma, nie 50. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Pon 21:19, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
Które łożysko? Bo jest tam kilka. Ja byłem w serwisie KTM w Tarnowskich Górach i łożysko łączące kiwaczkę z amorem to koszt 260zł. |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Pon 19:50, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
Mogą być tez oczywiście okolice warszawy |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Pon 19:48, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
Słuchajcie potrzebuje kopic łozyska tylnego wachacza w olku motocyke w wawie nie ma:( moze jest jakis sklep lub serwis KTM w wawie? |
|
|
lukasz_vip |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:44, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
hehe lc4 rocznik 94 - to był mój pierwszy bike poważny motorek offroadowy. też duużo się namęczyłem zanim zakumałem jak się go odpala, wszystko kwestia wyczucia, ja robiłem tak:
1. wciskałem dekompresator
2. kilka razy przekopałem
3. martwy punkt wyczuć można tak - czujesz na kopce coraz większy opór, i później "przeskok" - to znaczy że martwy punkt został minięty, ustawiamy w momencie jak nabardziej przed tym przeskokiem
4. puszczamy dekompresator
5. kopiemy bez dekompresatora i odpalamy
pozdro! |
|
|
bartek201087 |
Wysłany: Nie 19:17, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
a gdzie znaleźć ten martwy punkt ciężko z tą ktm moze jakiś filmik ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 16:40, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
odprężnik służy do podnoszenia zaworów - przy jego pomocy musisz ustawić tłok w górnym martwym punkcie, puszczasz odprężnik - i kopiesz, inaczej nie przekopiesz tak żeby odpalić, abo urwie Ci nogę |
|
|