Autor |
Wiadomość |
Kabat |
Wysłany: Pią 8:58, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
Jasne ze 155 nie bedzie dzialac, takj jak i 205, bo dysze głowne musza byc dobrane do duszy iglowej, i odwrotnie. Nigdy moto nie bedze ialac jak do duzej dyszy iglowej wkrecisz za mala dysze itd. W Twoim przypadku miales za duza dysze 205 , a dysze ponizej 170 byly juz za male. |
|
|
lysypss |
Wysłany: Wto 15:56, 15 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
witam no i wszystko jasne dysza 155 którą mi doradzono nie prawda zamówiłem dwie 162 i 175 i na żadnej nie gada tak jak trzeba tak wiec 175 rozkalibrowałem na 190 specjalnym iglakiem i teraz odpala ma kopa i jest git. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Pią 19:52, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
Dzisiaj rozebrałem swojego Dell'orto. Mam LC4 620 EGS z 96r. Okazało się, że mam dyszę główną 195 i od wolnych 45. Moto pali od pierwszego strzała zawsze jak jest zimny lub letni. Jak jest gorący to używam ciepłego ssania i też zapali od pierwszego strzała lub czasami za 3 razem.
Spalanie w trasie to jakieś 5,5l/100km przy prędkości przelotowej 100-120km/h na przełożeniu 16/42. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Pią 16:32, 11 Cze 2010 Temat postu: Re: odpalanie lc4 |
|
lysypss napisał: | sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205. |
Za duza! 155 najlepiej, mocy bedzie jak trzeba a palic bedzie malo. Za 20zl kupisz sobie caly kupe km w terenie;) |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Wto 22:55, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
45 I 195 miały wersje SC i SX
EGS miały 155 lub 170 i 45.
Masz za dużą główną dyszę. Musisz ją wymienić na coś mniejszego. |
|
|
lysypss |
Wysłany: Wto 20:00, 08 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
sprawdziłem dusze w gaźniku wolnych obrotów mam 45 a główna aż 205. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Pon 9:39, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
Co do tych dysz to nie do końca prawda. Bo w zależności od wersji moto były wkładane różne dysze. Na pewno wersje SC i SX odblokowane miały dyszę główną 195. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Pią 21:58, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
Najpierw wykrec dysze, najbardziej chodzi o dysze głwona i dysze wolnych pobrotow. Dysza glowna, oryginalna to 155, a wolnych obrotow 45. Jesli masz inny rozmiar (napewno większy) to masz przyczyne zlego palenia..jeszcze ciekawe jak plywak byl ruszany. A gdzie dostac dysze? - ciezko powiedziec, trzeba szukac..gdzies mialem strone z dyszamii, musze poszukac |
|
|
lysypss |
Wysłany: Czw 5:22, 03 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
GAŹNIK MAM DELLORTO |
|
|
lysypss |
Wysłany: Czw 5:20, 03 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
WITAM dokładnie nie wiem ile mi pali bo tylko jażdże w terenie a linki od prędkościomierza nie mam ale porównując inne endu raki to pali odiabla .to może być w tym problem a gdzie takie dysze mogę kupić może wiesz góry dzięki.aaa nawet ostatnio obniżyłem iglice od przepustnicy bo mam ciągle czarną świece a regulacja gaźnika już nic nie dawała. |
|
|
Karambol |
Wysłany: Śro 20:13, 02 Cze 2010 Temat postu: Re: odpalanie lc4 |
|
lysypss napisał: | oginalny |
Jestes pewnien, ze masz tam oryginalne dyszy? Takie sensacje z odpalaniem występuja w 99.9% w grzebanych gaznikach w których ktos wymienil dysze na wieksze bo przeciez czym wieksze tym leprze.
Na prawdziwie oryginalnym gazniku, nie ruszanym, motocykl pali w terenie max 6L, na trasie (w zeszly weekend, trasa Zielona Góra - Szczecin) spalil mi 4.47L/100km.
Jesli nigdy ponizej 6L nie zszedłeś to masz "tuningowy" - niestety. (niestety bo koni to wiecej niema, pali w chu..j i sa klopoty z odpalaniem).
Ile Ci pali? |
|
|
wazzabii |
Wysłany: Śro 18:51, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
jaki? dellorto? mikuni? |
|
|
lysypss |
Wysłany: Śro 17:45, 02 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
oginalny |
|
|
Karambol |
Wysłany: Śro 16:48, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
A gaźnik masz oryginalny czy "tuningowany"? |
|
|
lysypss |
Wysłany: Wto 18:40, 01 Cze 2010 Temat postu: odpalanie lc4 |
|
witam mam problem z odpaleniem ciepłego silnika ustawione zawory mam gaźnik wyregulowałem 1,5 obrotu świeca irydowa nowa na ciepłym ssaniu tez nie chce odpalić pozdrowienia. |
|
|