Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Wto 19:58, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
ja tez bym lekko dotarł, nawet jeśli to są tytanowe i wszystko jest nowe, na pewno skróci to czas ułożenia się całośći |
|
|
cinQ |
Wysłany: Wto 19:14, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
No wlasnie tez tak myslalem ze w fabryce przeciez nikt nie dociera tych zaworow a jakos przeciez to dziala a w mojej sytuacji to praktycznie jakbym mial nowa cala gore silnika. Zloze cala glowice i zrobie probe szczelnosci, jak bedzie przepuszczac to wtedy lekko podocieram zawory.
Jesli ktos ma jeszcze zdanie na ten temat to prosze sie wypowiedziec, kazda fachowa pomoc jest mile widziana:)
P S przeraszam za brak polskich znakow ale pisze z telefonu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 18:52, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
najlepiej zrobic próbe szczelnosci, ale na nowej głowcy, ( nawet nie tyle nowej co po prostu po frezowaniu ) nie zawsze jest to 10000% szczelne, po prostu musi to popracowac i sie troche ułozyc i zgrać ze sobą.
osobiscie bym zamontował zawory zrobił jakas próbe jak nie cieknie ciurkiem to smiało bym montował
też mozna by sprawdzić jakos mimo wszystko w jakim stopniu powierzchnia sie styka jak chcesz mieć pewnosc. wiec mógłbys wziac jakas paste do docierania o gradacji "0" i jak troche przelecisz na pewno nie zaszkodzisz a chodzi o puszczeniu kilku obrotów żeby sprawdzić czy zawór ładnie pełnym swoim wymiarem przylega
to co napisane wyżej to tak jak chcesz byc na bank pewny ale jak tego nie zrobisz tylko załozysz to też bedzie dobrze... załoze sie że nikt w fabryce KTMa przy montazu zaworów do głowicy nie dociera ich |
|
|
cinQ |
Wysłany: Wto 18:44, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
czyli co jak założę nowe zawory to bez żadnych dodatkowych operacji powinny być szczelne tak? dzisiaj byłem w serwisie KTM w Opolu i tam nic ciekawego mi nie poradził pan Małek, ponieważ jeszcze nigdy nie spotkał się z sytuacją gdy ktoś jednocześnie wymienia nową głowicę i zawory:( na pewno przed skręceniem już uzbrojonej głowicy zrobię próbę szczelności, jednak jeśli miałbym coś robić z zaworami to wolałbym wiedzieć od razu, żeby nie wypinać ich dwa razy... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 15:49, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
dokładnie, nie dociera sie jako tako pastami tylko poprawia gniazda choc w nowej głowicy nie trzeba tego robic |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Wto 14:03, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
Tytanów się podobno nie dociera, a jedynie frezuje się gniazda. Zmieniałem zawory to jedynie mi gniazda obrobili w serwisie. |
|
|
cinQ |
Wysłany: Wto 12:04, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
Na filmie nr 2 jest pokazane jak facet nakłada pastę zaworową, a podobno tytanowych zaworów się nie dociera... Więc jak to w końcu jest?
A na pierwszym maluje tylko markerem na zaworach i gniazdach, co to w ogóle daje? Czy to ma tylko pokazać miejsce styku tych części ze sobą a docieranie tylko na "sucho" bez żadnych dodatkowych past itp? |
|
|
ziolekz |
|
|
cinQ |
Wysłany: Wto 10:28, 11 Lut 2014 Temat postu: Nowe zawory SXF 250 2006 |
|
Witam wszystkich, otóż chciałbym się zapytać doświadczonych już w sprawach technicznych kolegów jak wygląda sprawa z nowymi zaworami. Mam kompletnie nową, oryginalną głowicę oraz komplet nowych tytanowych, oryginalnych zaworów do swojego SXF-a i teraz moje pytanie, czy taki zestaw się jakoś pasuje do siebie? czy po prostu po złożeniu wszystkiego, zawory od razu powinny być szczelne? Lub co trzeba zrobić aby odpowiednio i przede wszystkim dobrze złożyć te elementy ze sobą? pozdrawiam |
|
|