Autor |
Wiadomość |
wójo |
Wysłany: Wto 19:50, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
zblokowanie odpływu, skutkuje zalewaniem silnika, pewnie ktos ustawił zbyt duży poziom paliwa i lało sie z przelewu albo był wyrobiony zaworek iglicowy. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 9:01, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
a co daje włożenie w ten wężyk śrubki? miałem tak zrobione jak kupiłem moto? |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:20, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
rams napisał: | wójo Ci kolesie to nie są amatorzy Toby Price jest kilka krotnym mistrzem enduro w Australii, Adam Reiman też ma sporo osiągnięć. Lepiej kup bak 13l szkoda ładować do 200 2T dużego baku. |
"amatorzy" to była ironia
Patent z przelewem chyba wypróbuje u siebie, teraz mam załozony zaworek zwrotny który minimalnie zmieniejsza wycieki ale dodatkowo zawine przewód. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 0:00, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
są też na kiere i zamiast plastrona. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 23:46, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
to jak juz to widziałem patenty typu zbiorniki w mniej wiecej kształcie wydechu tylko że po drugiej stronie, i węzyk puszczony na trójnik przy kraniku tylko że to raczej ma sens jak ktos na prawde daleko jedzie ;P dakary i inne zabawy, w PL raczej cięzko by sie zapuscic w dzicz żeby z pełnymi powiększanymi bakami i tym dodatkowym gdziekolwiek nie dojechac na upartego :d |
|
|
KNKS |
Wysłany: Nie 23:02, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
TE449 w oryginale ma zbiornik pod siedzeniem. Ten w tradycyjnym miejscu jest "dołożony". |
|
|
madart |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 22:10, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
miałem tak w swojej 200 i nic się nie zalewało |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 21:59, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dla mnie taki patent nie ma sensu.
Jak nie przeleje się wężykiem to poleci do silnika i zaleje silnik.
A później to albo kręcimy albo kopiemy. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:49, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
odpływ gaźnika pociągnięty jest ponad pływak - dużo ciężej będzie paliwu wypłynąć gdy przechylimy moto |
|
|
amek721 |
Wysłany: Nie 21:14, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
pierwszy raz widze taki patent możecie o nim "opowiedzieć"?? i czy w swojej 125-tce z gaźnikiem PWK 39 takie coś nie będzie przeszkadzać? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 20:47, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
grzegorzszw napisał: | Najpierw zmniejsz straty paliwa:
Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku. |
oooooo
dobreee! |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 19:59, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
grzegorzszw napisał: | Najpierw zmniejsz straty paliwa:
Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku. |
Sprytny patent, tylko jeszcze zależy czy można to w moim gaźniku zastosować, bo nie przyglądałem się czy przelew robi zarazem za odpowietrzenie komory, czy jest do tego osobny kanał. W mikuni tm40 np brak drożności przelewu skutkuje nie podawaniem paliwa. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Nie 19:46, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
Najpierw zmniejsz straty paliwa:
Kolesie w US i A robili testy to wyszło im, że dzięki temu rozwiązaniu przejeżdżali nawet 10 km więcej na zbiorniku. |
|
|
żółf |
Wysłany: Nie 19:29, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedzi, za miesiąc albo 2 zacznę się rozglądać za 13l. Przezroczystość dodatkowo pozwoli uniknąć sytuacji, że zabraknie benzyny gdzieś w lesie. Chociaż ciekawi mnie jak wyglądałoby to 24l, ale to chyba przerost formy nad treścią, a do tego strasznie drogo wyjdzie. Jednak spalanie (zasięg) to spory minus 2t |
|
|