Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
żółf
Wysłany: Nie 18:02, 16 Lut 2014
Temat postu:
KristofSX napisał:
patent jest taki - owijasz sprężynę szamtą - szczelnie, bierzesz nasadkę 13mm, pukasz w czapkę - i powinny zabezpieczenia puścić, trochę łopatologiczna metoda ale działa, chociaż bez możliwości podparcia zaworów może byc ciężko
To jest dobra metoda na ściągniętej głowicy
Możesz dotoczyć redukcję, taką żeby nabić sprężarką 8 barów przez otwór świecy i wtedy masz beton.
A tak w ogóle, to jakbym miał wymieniać uszczelniacze to odżałowałbym te 90zł na uszczelkę i od razu luzy w prowadnicach posprawdzał i zawory podocierał, albo dał sobie spokój do następnego remontu. Bo z rozpinaniem zaworów bez ściągniętej głowicy to jest tak, że a to zabezpieczenie gdzieś pofrunie, a to zawór wpadnie, poza tym rozpiąć to jeszcze małe kartofelki, złożyć potem to jest problem:)
wójo
Wysłany: Nie 15:40, 16 Lut 2014
Temat postu:
ale później nie zapniesz zaworów, sa różne patenty, np dmuchanie powietrza przez otwór świecy ale to jest to dosyć kłopotliwe. Najlepszym patentem jest ustawienie tłoka w dolnym położeniu, wpuszczenie do cylindra przez otwór w świecy jakiegoś elastycznego sznurka (np długie sznurowadło), zawiązujesz gdzieś końcówkę żeby nie wpadła przez przypadek w całości do cylindra. Następnie przekręcasz wałem żeby przesunąć tłok do góry zgniatając sznurek miedzy tłokiem a zaworami, blokujesz żeby sie nie cofnął i gotowe.
KristofSX
Wysłany: Nie 15:17, 16 Lut 2014
Temat postu:
patent jest taki - owijasz sprężynę szamtą - szczelnie, bierzesz nasadkę 13mm, pukasz w czapkę - i powinny zabezpieczenia puścić, trochę łopatologiczna metoda ale działa, chociaż bez możliwości podparcia zaworów może byc ciężko
makperson
Wysłany: Nie 14:12, 16 Lut 2014
Temat postu: Zaworki :)
Hej, potrzebuje patent, aby ściągnąć zabezpieczenia zaworów bez wyjmowania silnika, chce wymienić uszczelniacze zaworowe a nie widzi mi się ściągać specjalnie głowicy i ładować 9 dych za uszczelkę pod głowice... Proszę o jakieś rady, albo wasze sposoby czym i jak to zrobić, wiem że na pewno potrzebuje magnes aby po wciśnięciu wyciągnąć zabezpieczenia, tylko czym to wcisnąć...
Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin