Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lukasz_vip
Wysłany: Śro 20:50, 26 Lut 2014
Temat postu:
Chcesz to ci mogę ogarnąć ten silnik za jakieś 2 tygodnie. W Opolu jestem codziennie bo tam pracuję. Części uniwersalne też mogę ci zdobyć albo dać namiar, gdzie w najbliższym czasie będzie można je kupić w fajnej cenie.
Części do danego moto najlepiej kupuj tutaj:
www.ktmsklep.pl
Rysiek24
Wysłany: Czw 0:43, 20 Lut 2014
Temat postu:
spokojnie 50 tys powinien zrobic , wiec albo gosc mial lewa fakture , albo mechanik od WueSeK...to sa bardzo trwale i dopracowane silniki , moja 620 z 97 ma juz ok 50 tys km , oleju nie lyka ani grama , dostaje w pizde w terenie ostro i nic mu nie dolega.
sylwu
Wysłany: Śro 17:36, 19 Lut 2014
Temat postu:
O fak, troche tego jest. Motor kupiłem od młodego gościa, który pracuje za granicą więc jeździł rzadko, głównie weekend. On z 2-3 lata temu robił remont za 2k pln. w ktm'ie właśnie w opolu (pokazywał fakture). Sam wyjeżdziłem z 1000 km.
Byłem wczoraj zawieźć silnik ale powiedział że dopiero na początku marca bo ma w ciul roboty.
Jak to jest z częstotliwością remontów w tych motorach bo z tego co piszesz co ok 50k km??? Myślałem że częściej.
żółf
Wysłany: Wto 20:11, 18 Lut 2014
Temat postu:
Możesz spodziewać się właściwie wszystkiego, szczególnie że tak jak piszesz to pierwsze moto i mogłeś do tej pory jeździć z tykającą bombą. Poproś mechanika o oględziny i wstępny kosztorys. W lc4 przy normalnej eksploatacji zużywają się tłok, cylinder, korba, łożyska wałka rozrządu, łożyska koników rozrządu, łożyska balansera, łańcuszek rozrządu, łożyska kosza sprzęgłowego, sprzęgło, sprężynki bypass i napinacza rozrządu, pompa wody, i pewnie jeszcze wiele innych o których zapomniałem, więc w zależności od stopnia zużycia podstawowy remont góry wyniesie Cię od 1000 do 4000 tys?, albo okaże się, że w ogóle nie warto grzebać bo jest tyle patentów. Ja mam prawdziwy przebieg 85 tys, remont robiłem przy 48 i po następnym sezonie pewnie będzie koło 100 i na remont planuje koło 3k wydać(same części).
sylwu
Wysłany: Wto 18:26, 18 Lut 2014
Temat postu:
Kowal raczej raczej na silnikach się nie zna za dobrze;p Może źle się wyraziłem, chodzi mi o to czego powinienem się spodziewać jeśli chodzi o części które będę musiał wymienić.
Może głupie pytania ale to moje pierwszy motor i pierwszy remont.
żółf
Wysłany: Wto 17:27, 18 Lut 2014
Temat postu:
sylwu napisał:
Faktycznie lipa z zamiennikami. Mam ok 40km do opola gdzie jest serwis ktm, więc prawdopodobnie tam będę musiał zamówić.
Mam jeszcze pytanie czy przy wymianie tłoka koniecznie trzeba wymienić korbe? Na co warto jeszcze zwrócić uwagę?
To w końcu zawozisz to moto do mechanika czy kowala? Jeżeli ktoś tytułuje się mechanikiem to powinien wiedzieć na co zwrócić uwagę i poinformować Ciebie co jest do wymiany...tak przynajmniej mi się wydaje.
sylwu
Wysłany: Wto 16:08, 18 Lut 2014
Temat postu:
Faktycznie lipa z zamiennikami. Mam ok 40km do opola gdzie jest serwis ktm, więc prawdopodobnie tam będę musiał zamówić.
Mam jeszcze pytanie czy przy wymianie tłoka koniecznie trzeba wymienić korbe? Na co warto jeszcze zwrócić uwagę?
Rysiek24
Wysłany: Pon 20:58, 17 Lut 2014
Temat postu:
oj do 400 to tylko oryginalny tlok bedzie i korba tez ..a to bedzie kosztowac , czasami lepiej przerobic ja na 620 z uzywek czesci ( wal , cylinder , tlok , mozliwe ze glowica).
hacker33
Wysłany: Pon 16:48, 17 Lut 2014
Temat postu:
Pytanie też skąd jesteś? I jakie sklepy masz u siebie.
Najlepiej kupować u siebie na miejscu. Nie płacisz za transport i zawsze zdobywasz jakieś znajomości w sklepach.
henio12323
Wysłany: Pon 15:47, 17 Lut 2014
Temat postu:
to zalezy najlepiej to zaopatrywac sie w jednym serwisie KTMa i wtedy dostajesz dobre zniżki ale np napęd wolałbym zamawiać z neta bo taniej da sie wyrwać zwykle.
mozesz też poprosic kogos kto ma juz znizki i wtedy od razu kupujesz taniej ale nabijasz komus konto a nie sobie ;P
też trzeba wiedziec co z serwisu a co nie, częsci silnikowe i ogólnie orygilnalne w 99% przypadków najlepiej oryginał, czasem zamienniki nawet droższe są. z kolei napęd, filtry uszczelniacze do lag mozna spoko tansze zamienniki
sylwu
Wysłany: Pon 15:36, 17 Lut 2014
Temat postu: Najtańsze części
Witam. Jutro mam zamiar zawieźć silnik do mechanika. Pierwszy raz bede robił remont. Prawdopodobnie bede wymieniał tłok. Chciałbym za jednym razem kupić kilka innych części np naped, filtry, oleje, zestaw naprawczy lagów itp Zastanawiam gdzie najtaniej by mi wyszło kupno tych wszystkich gratów? Jakieś sklepy internetowe czy serwis ktm?
Maszyna to lc4 400 silnik '99 reszta '02
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin