Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:48, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
Zapomniałem napisać...Powiedział że 100pln tyle mogę zaryzykować |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:20, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
Do gościa od którego kupiłem stator od SX-a u mnie padła cewka odpowiedzialna za prąd modułu ECU.Z tego co widziałem wzrokowo to pękł plastik na cewce. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 22:09, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
szaman108 napisał: | O coś takiego to tak może jakoś się upcha w moim kajtku na lato będę musiał coś zamontować,stator od EXC który mi padł wysyłam do naprawy w przyszłym tygodniu |
Gdzie wysyłasz i jaka kwota? Nasłuchałem się dużo złego o zregenerowanych statorach i rozmyślam nad oddaniem do naprawy. |
|
|
mcx |
Wysłany: Czw 21:45, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
Ja od kiedy założyłem większą pompę wody, wentylator i zalałem dobrym płynem nie widziałem gotującego się płynu nawet na ostrych podjazdach. Mam instalację świateł na diodach, ale w terenie nie używam więc aku bez problemu się ładuje a wentyl to baszan od roku działa bezproblemowo:)
Stator to podstawa! Gaźnik dobrze jest wyregulować żeby podawał lekko więcej benzyny która obniża temp spalania mieszanki |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Czw 17:00, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
Pierwszą w sumie rzeczą jaką należy zrobić to dobrać dobrze dysze, iglice itd. Właściwa mieszanka to często niższa temperatura spalania, ale stojąc w miejscu to i tak się zagotuje. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 1:17, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
O coś takiego to tak może jakoś się upcha w moim kajtku na lato będę musiał coś zamontować,stator od EXC który mi padł wysyłam do naprawy w przyszłym tygodniu |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 0:17, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
http://www.ktmtwins.com/dirt-tricks-ktm-2008-2013-accessory-cooling-fan-kit
Approximate 25-degree lower operating temperature during periods of low air-flow. (i.e. slow and difficult climbs, or ultra technical single track)
8 watt draw (0.75amps). Can run all the time your bike is running and will not drain your battery
tego potrzebujemy |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Śro 23:43, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Cena rzeczywiście nie mała,co do obniżenia temperatury to w jakimś stopniu odprowadzi to ciepło ale jak dla mnie to podczas jazdy na postoju może z jeden stopień to coś potrzebuje niestety cyrkulacji powietrza a nam chodzi o grzanie się na postojach,dużych obciążeniach silnika przy niewielkiej prędkości.Na moje wentylator to chyba najlepsza opcja no ale ładowanie,sam mam SX-sa.Coś takiego można dorobić samemu kawałek aluminium tokarka trzy noże wiertło i heja wielkość dobieramy sami i ilość żeberek |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Śro 23:31, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Znalezione na innym forum:
"The things that I noticed about the behavior of my bike running Evans Waterless Coolant are:
-It ran leaner and wanted more fuel.
-It burned more fuel resulting in less build-up on the muffler.
-It was less smoky.
-There was no boiling or steaming.
-Since I could give it more fuel AND burn it, there was more power to be had."
Człek oczywiście zadowolony z płynu, ale jak dla mnie to objawy pracy na wyższej temperaturze. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 21:11, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
no dokładnie,
usuwa objaw nie przyczynę, można nieźle zajechać sprzęta będąc pewnym że jest wszystko ok bo się nie gotuje, a z cylindra robi się jajo
tez myślałem że Evans LEPIEJ CHŁODZI, ale on tylko lepiej się nie gotuje |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Śro 21:08, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Z płynem Evans sprawa jest nieco bardziej złożona. Np. założenie korka 1,8 bar podnosi temperaturę wrzenia wody do około 120 *C, wrzenie to parowanie całej objętości płynu, a co się dzieje gdy mamy średnią temperaturę płynu 110 *C? W najgorętszych miejscach temp. przekracza 120 *C i tworzą się pęcherze gazu, a gaz jest kiepski przewodnikiem ciepła. Także w okolicy głowicy możemy mieć wyższą temperaturę.
W przypadku płynu Evans może i płyn będzie miał wyższą temperaturę, ale nie utworzą się jeszcze pęcherze, a tym samym najbardziej obciążone cieplnie miejsca nie ulegną przegrzaniu.
To jest w każdym razie inna teoria, a jak jest w praktyce to zobaczymy . |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:44, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Płyn evens, że tak powiem łagodzi objawy ale nie usuwa przyczyny.
Wrze w wyższej temp. ale to nie studzi nam silnika.
Silnik tylko jeszcze bardziej się grzeje. Tylko płynu nam nie wywala. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 20:34, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Zalej płyn chłodniczy Evans i masz po problemie, |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:59, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
Ja się również nad tym zastanawiałem
Potrzeba łączenie dwóch węży.
Nie kupiłem ze względu na cenę - uważam że jest chora.
Nie widziałem tego u motocyklistów, jednak u quadowców ten gadget to praktycznie standard, |
|
|
Zapek |
Wysłany: Śro 19:50, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Fajne Do tego magnetyzery i będzie full PRO
Rafał, obawiam się że jesteś skazany na montaż wentylatora |
Tak tak. Tylko aby mieć wentylator trza mieć ładowanie...
Stąd moje pytanie i szukanie innych rozwiązań niż wiatrak...
Wiem wiem. EXC. Ale jeszcze nie teraz |
|
|