Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
hacker33
Wysłany: Sob 10:54, 22 Lut 2014
Temat postu:
Niestety nie mam LC4. Jednak tam chyba wymienia się olej co 5tys. km.
Co do ubywającego oleju, jeżeli nie masz nigdzie poważnych wycieków to może po prostu twój silniczek powoli prosi się o remont?
Możliwe że po zablokowaniu tłoka jednak się troszkę przytarł nikasil - jeżeli masz nikasil a nie tuleję?
Długo posiadasz już tego KTM-a?
Wiesz ogólnie co masz w silniku?
Przy zmianie oleju zauważyłeś jakieś wióry, drobiny metalu na magnesie śruby spustowej?
Ogólnie przeczytaj sobie ten wątek - jest tu dużo info które mogą Ci się przydać.
http://lc4.pl/index.php?topic=12.0
leszczyk
Wysłany: Sob 9:20, 22 Lut 2014
Temat postu:
Olej wymieniam raz w sezonie. W sezonie robię około 5-6 tys km.
Aha czyli widzę że grubsza robota mnie czeka. Co do chłodzenia to często przy wysokich temperaturach motor mi się pocił z odpływu chłodnicy. Dolewanie płynu nic nie dawało bo zawsze wypluł. kiedy otworzę korek od chłodnicy płynu nie widać tylko żeberka chłodnicy. Trzeba dość mocno przechylić moto żeby się pokazał. Ale jak już pisałem co dolałem do pełna to wypluwał, więc myślałem że ten typ tak ma i nie lubi mieć pełno w chłodnicy. Czy Ty też tak masz? O i czy zdarza Ci się w sezonie dolewać olej do silnika? Bo zauważyłem że dość często muszę robić dolewki żeby stan był w normie. O a wracając jeszcze do tamtego dnia co mi się silnik zablokował to bardzo dużo oleju poszło mi do odmy. Tyle że miałem brudny cały filtr powietrza, a olej zalał mi całe tylne koło i zrobił ładną ścieżkę na ulicy.
hacker33
Wysłany: Pią 21:27, 21 Lut 2014
Temat postu:
A jak często wymieniasz olej?
Bo to co masz w głowicy wygląda jak błoto a nie olej.
Co do usterki to zablokowała Ci się rolka na dźwigience i zamiast się obracać zaczęła trzeć.
Może zatarły się wałeczki w tej rolce a może poszedł jakiś syf i zblokował.
Co do zblokowania silnika to po czymś takim czym prędzej bym go otworzył.
Skoro spuchł Ci tłok to może masz problemy z chłodzeniem?
Może ze smarowaniem?
leszczyk
Wysłany: Pią 20:27, 21 Lut 2014
Temat postu: Przytarty wałek rozrządu.
Witam wszystkich!
Posiadam lc4 640 z 2004 roku. W sezonie podczas ustawiania zaworów (bo już je było słychać) zdziwiło mnie to że wydechowy jest dobrze ustawiony, a na ssącym bym ogromny luz. Ustawiłem i jeszcze trochę pojeździłem. Niedawno rozebrałem górę i co się okazało wytarła się krzywka wałka rozrządu oraz rolka od dźwigni zaworowej. Rolka już się nie obracała. Kupiłem już części i na dniach będę montował. Moje pytanie dlaczego tak się w ogóle stało ? Góra nie miała smarowania ? To by się chyba zatarł wałek. Przebieg około 15000 km. Jakieś pomysły ?
http://imageshack.com/a/img541/7033/26dw.jpg
http://imageshack.com/a/img811/6345/thj7.jpg
A i jeszcze jedno. Na początku sezonu 2013 jadąc przez pewien czas z otwartą manetą do końca (łapałem v-max
) zablokował mi się silnik. Tylne koło stanęło i koniec. Po chwili puściło, na początku nie miał mocy i nie chciał odpalać ale po jakiejś godzinie wszystko wróciło do normy nie odnotowałem spadków mocy ani nic. Zrobiłem kilka tysięcy kilometrów i nic się nie działo. Jedynie teraz jak rozebrałem to zobaczyłem ten wałek. Ale to jest chyba nie możliwe żeby wałek zatrzymał silnik?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin