Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Nie 15:59, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dzięki to lubię konkretne fachowe odpowiedzi krótko i na temat |
|
|
robertaz |
Wysłany: Nie 14:08, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
Na dole lag od wewnętrznej strony (najlepiej zdjąć przednie koło) są wybite: data produkcji oraz numer seryjny lag. Porównaj sobie ten numer z tymi w fiszkach i będziesz wiedział. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 13:31, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
Sprawdziłem fiszkę i stoi tak
zawieszenie przód:WP USD 486MXMA 1418W710
sprężyny 4,4 N/mm
Maszyn według numeru vin jest z listopada 2001 roku silnik posiada dwójkę czyli kwalifikuje się do rocznika 2002.Wszystkie części jak dotąd kupowałem na model 2002 moje pytanie dotyczy jakie to jest zawieszenie jedno czy dwu komorowe jak to poznać oczywiście nie rozbierając go,chodzi oto że części zamawiam w kraju i nim dotrą do mnie to sprawa dwóch tygodni dlatego chcę zamówić odpowiednie części bez konieczności odsyłania,wymieniania na inne i tracenia czasu dlatego tak męczę kolegów. |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 18:55, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
no tak ale w 2003r była juz gruba oś. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 18:18, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
lagi 43mm były do rocznika 2003, miałem 520sx z 2001 i było 43mm |
|
|
pawcios |
Wysłany: Sob 17:41, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
Wydaje mi się, że w pierwszych sx'ach tak było, kolega ma sx400 2001 rok i też ma lage 48 a ośkę 20, koło przednie razem z tulejkami pasuje do lag 43 |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 17:22, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
sa 2 rodzaje zestawów, masz zestaw z powerpartsa z unnymi uszczelniaczami i panewkami i masz zestawy seryjne taki jek zakładała fabryka.
Kolejna sprawa to musisz dopasowac zestaw pod konkretne zawieszenie, w sx było inne w exc inne, w sx jest wiecej panewek, prowadniczek, w dwukomorowych jest jeszcze co innego.
kolejna dziwna sprawa to ze masz lagi 48mm a ośke 20mm, chyba ze sa jakies dodatkowe tulejki. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 11:52, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
Za granicą ten zestaw kosztuje ponad 200$.
Jeżeli to oryginał to się mega opłaca.
Jeżeli to All Balls to już gorzej. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 11:05, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
noo składając na oryginale zestaw sie bardzo opłaca. same uszczelniacze są po jakies 70 zł X2 to juz 140 zł. panewki 40 zł sztuka to też masz 120 zł. a za podobną kase masz komplet jeszcze kilka nietypowych gumek itp. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 1:31, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za info,kilka części zamawiałem głównie z KTM Gdańsk zadzwonię rano zobaczę co powiedzą,z ten komplet dla Wójo to nie drogo.Myślałem o wymianie tylko uszczelniaczy ale nie wiem co jeszcze spotkam po ewentualnym rozebraniu więc chcę się zabezpieczyć,nie wiem jak dbał poprzedni właściciel ale coś mi się wydaje że nie bardzo. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 22:38, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
podejdzie skoro to zwykłe komorowe zawieszenie takie jak w kazdych exc 525 np.
a i podzwon i popytaj o cene, dzisiaj koledze Wójo kupowałem w serwisie komplet taki naprawczy tylko było duzo więcej elementów bo ma nowsze 2 komorowe zawieszenie to za cały komplet 250 zł |
|
|
szaman108 |
|
|