Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:50, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
Uszkodzona czy potrzebowała zastosowania któregoś z patentów |
|
|
Darek239 |
Wysłany: Czw 20:53, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
Witam.
Odstawiłem moto do pewnego Magika.
Problemem była uszkodzona pompka przyspieszająca.
Moto działa normalnie wkręca się na obroty bez problemu i co najważniejsze nie dławi się już.
Dzięki za każdą podpowiedź. Pozdrawiam |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 23:21, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
na początek czysczenie gąźnika, odpowiednia jego regulacja plus filtr powietrza czyszczenie i nasączanie.
później zawory możesz ustawić.
nowe paliwo i wtedy możesz zakładać temat... |
|
|
Darek239 |
Wysłany: Pon 22:45, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Kolego KristofSx absolutnie nie porównuje do wyższych pojemności silników, bo to rzecz wręcz śmieszna. Mowa tu tylko i wyłącznie o 250 4T.
Kolego hacker33 nie poczyniłem żadnego z punktów, które wymieniłeś.
I zamiast się tym zadręczać teraz się zastanawiam, czy na samym początku nie powinienem zacząć od podstaw.. aż wstyd. Jak Ty się możesz odnieść do tych zatartych wałków?
Stare paliwo.. ok ale brak mocy połączony z tym dławieniem strasznie mnie niepokoii.
Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 19:40, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Piszesz że po postoju zimowym.
A czy jak go odstawiłeś na zimę do garażu to spuściłeś paliwo z gaźnika i z baku?
Czy zostawiłeś paliwo w gaźniku a teraz próbujesz dodatkowo wypalić stare paliwo?
Może od stania zasyfił Ci się gaźnik.
Paliwo też wietrzeje i po zimowaniu warto zalać motocykl świeżym paliwem. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:54, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Darek239 napisał: | Kolego dokładnie 250 sxf 4T 2007 |
aaa , ok,
to manual jest ten:
http://kristofsx.com/KTM/2007%20KTM%20250-450%20SXF%20users%20manual.pdf
i innych manuali nie ma,
a do jakich innych KTMów porównujesz? bo jak do jakichś dużych typu 450sxf czy 530 to różnica jest duża i 250sxf faktycznie może się zdawać trochę zmulony szczególnie na dole, i jeśli go nie pokręcisz to raczej nie jedzie.
gdyby wałki się zacierały to w końcu by stanął, chociaż...różnie bywa, |
|
|
Darek239 |
Wysłany: Pon 17:42, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Te dławienie to jeszcze w sumie najmniejszy problem, ale co możecie powiedzieć na to, że nie oddaje mocy tak jak powinien. Tak jakby chciał rwać do przodu, ale jednak jakby coś go blokowało.. |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pon 17:39, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
To zależy przy jak bardzo szybkim otwarciu przepustnicy się dławi. Przy bardzo szybkim otwarciu jest to rzecz normalna i tylko modyfikacje pompki przyspieszacza pomagają. Ale temat ten był już poruszany tutaj wielokrotnie, więc musisz trochę poszukać. |
|
|
Darek239 |
Wysłany: Pon 17:35, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Kolego dokładnie 250 sxf 4T 2007 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:24, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
to jest 250 sx(2T) czy 250 sxf (4T)? |
|
|
Darek239 |
Wysłany: Pon 17:07, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Czyli obstawiacie panowie, że prawdopodobnie jest to gaźnik tak?
Kolego KristofSx,a czy na pewno nie jest to objaw zatartych wałków?
Moto wkręca się na obroty, ale nie ciągnie tak jak powinno w porównaniu do innych 250 którymi miałem możliwość się przejechać i porównać.
Może coś podpowiesz? Pozdrawiam
Ps. Może posiadacie ktoś jakiegoś innego manuala? Obawiam się, że z tego PDF'a tego mogę nie ogarnąć.. Ale dzięki za chęci |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pon 15:31, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Sprawdz tez czy filtr powietrza masz czysty, ale gaźnik pewnie jest główną przyczyną |
|
|
KristofSX |
|
|
Darek239 |
Wysłany: Pon 11:25, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Kolego a posiadasz może jakieś info odnośnie ustawienia gaźnika - schemat czy cuś? |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Pon 11:21, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
gaźnik do regulacji i czyszczenia u mnie było podobnie i po czyszczeniu i regulacji jest ok |
|
|