Autor |
Wiadomość |
DamianEXC250 |
Wysłany: Pią 22:36, 23 Lis 2012 Temat postu: |
|
Szarpie na wciśniętym i nie wciśniętym. Wkręcę moto do końca i podczas schodzenia z obrotów moto szarpie tak jak by się "dusiło" i brakowało mu paliwa. I po chwili to ustaje a moto chodzi normalnie. Nie mam pojęcia od czego to może być, cały silnik wyremontowany (nicasil, tłok, korba, wał itp), wszystko wyczyszczone i wyregulowane. Nie pozostało mi nic tylko z tym jeździć i tyle bo poza tym moto chodzi idealnie. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 22:27, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
Napisz dokładnie jaki masz problem.
DamianEXC250 napisał: | wkręcę porządnie wduszam sprzęgło i szapie |
Szarpie Ci sprzętem na wciśniętym sprzęgle?
A jak nie wciśniesz? |
|
|
DamianEXC250 |
Wysłany: Czw 21:40, 22 Lis 2012 Temat postu: |
|
Wykręcona dwa obroty, przy takim ustawieniu moto najlepiej się wkręca. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:58, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
maciek napisał: | kzq napisał: | Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu. |
w 2T ?
Keihin PWK 38 280495
Śruba mieszanki powietrza 1.5 Obr.
Iglica N85D (N85E) pozycja 3
Dysza główna 175 (170)
Dysza wolnych obrotów 45 (42)
Dysza startowa 85 |
Takie podawanie danych jest troszkę bez sensu.
Są to ustawienia fabryczne które nijak mają się do ustawień przy tych warunkach co mamy teraz.
Dla temp. -5 +6
3/4 obrotu
48 dysza wolnych
N85B iglica
3 ząbek
182 dysza główna |
|
|
kzq |
Wysłany: Śro 20:44, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
Nie wiedziałem że to 2T |
|
|
maciek |
Wysłany: Śro 20:35, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
kzq napisał: | Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu. |
w 2T ?
Keihin PWK 38 280495
Śruba mieszanki powietrza 1.5 Obr.
Iglica N85D (N85E) pozycja 3
Dysza główna 175 (170)
Dysza wolnych obrotów 45 (42)
Dysza startowa 85 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 20:30, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
A jak regulowałeś gaźnik?
Ile masz teraz wykręconą śrubę powietrza? |
|
|
kzq |
Wysłany: Śro 20:29, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
Sprawdź pompkę przyśpieszającą czy równomiernie wyciska przy wciskaniu gazu i czy wraca przy odpuszczaniu. |
|
|
DamianEXC250 |
Wysłany: Śro 19:59, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
Mam taki sam problem w moim EXC 250 1998 rok. Dzieje się to na rozgrzanym silniku wkręcę porządnie wduszam sprzęgło i szapie przy opadaniu z obrotów. Czyściłem filtr, gaźnik regulacje itp. nic nie pomogło. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny może ktoś dał sobie z tym radę? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 13:35, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
miałem u siebie teraz podobnie i wina jest przez niską temp.
ostatnio jak jeździłem było 20' a teraz było 10' i niestety zrobiło się ubogo.
Dodatkowo szarpanie było spowodowane tym że mi puściły nity na koszu sprzęgła i szarpało mi sprzęgłem właśnie jak odpuszczałem gaz. |
|
|
maciek |
Wysłany: Nie 12:45, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
Sprawdź uszczelniacz od strony zapłonu na wale lub zobacz ustawienie pływaka
Dane ustawienia gażnika
Od 6C do 15C w tej temperaturze ustawia się gaźnik
Śruba mieszanki powietrza 1. 1 / 4 Obr.
Iglica NOZG pozycja 3
Dysza główna 180
Dysza wolnych obrotów 45
Od -6C do 5C w tej temperaturze ustawia się gaźnik
Śruba mieszanki powietrza 1. 1 / 4 Obr.
Iglica NOZG pozycja 4
Dysza główna 182
Dysza wolnych obrotów 45 |
|
|
kzq |
Wysłany: Nie 10:44, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
Membranę ostatnio patrzyłem to jest w dobrym stanie, nie popękana, nie sparciała, jedynie troszkę rdzy było na tym elemencie który naciska igiełka ale wyczyściłem. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 9:09, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
A zobacz membranę w jakim jest stanie |
|
|
kzq |
Wysłany: Nie 8:36, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jadąc na wolnych obrotach gdy jest zimny przerywa, nie kręce go. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 8:14, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
kzq napisał: |
Tylko u mnie jest odwrotnie, na zimnym silniku lekko przerywa a na ciepłym jest ok. |
na zimnym zawsze będzie przerywał. nigdy nie goń motocykla jak jest zimny. |
|
|