Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
majster1988
Wysłany: Nie 14:17, 16 Mar 2014
Temat postu: Oględziny LC4 400
To mój pierwszy temat na tym forum, więc na wstępie witam wszystkich serdecznie!
Jak w temacie, w niedługim czasie stanę się posiadaczem takiej czterysetki. Nie jest to co prawda mój przemyślany wybór, lecz motocykl otrzymam w rozliczeniu w zamian za nie wypłacalność klienta. Sprzęt jest z `96 roku, zdjęcia nie mam jak wstawić ponieważ nie mam wg regulaminu przynajmniej 3 postów.
Szperałem sporo w internecie ale na temat 400 mało informacji można znaleźć
Mam kilka pytań i problemów odnośnie takiego LC4 400.
1.Poza standardowym określeniem stanu technicznego jak w każdym moto, prosiłbym o jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę przy tym konkretnym modelu?
2. Czy to prawda że, 400 to tak naprawę 620 tylko ma "mniejszą" górę silnika? Chodzi o części.
3.Podczas jazdy zauważyłem że,biegi wchodzą dosyć opornie szczególnie do góry. Nic nie zgrzyta, nic nie chrupie, biegi nie wyskakują tylko ciężko wchodzą. Dużo lżej wbić bieg kiedy na wciśniętym sprzęgle prze gazuje jakbym redukował bieg. Sprzęgło dobrze pracuje, nie ślizga ani nie "ciągnie". Wiem ze cross to nie samochód ale na innych tego typu sprzętach na których jeździłem (głównie 125 2T) nie miałem tego problemu. Czy to zwiastuje jakąś poważniejszą awarie?
4.Silnik gaśnie na wolnych obrotach. Zastanawiam się czy to tylko kwestia regulacji (gaźnik Delorto)? Moto pali od strzała na zimnym jak i na ciepłym silniku, nie kopci, zawory tez nie klepią. Świeca podobno wymieniana niedawno.
5. Przeglądając zdjęcia w necie zauważyłem ze jest tam jakiś inny tłumik niż ten fabryczny. Wydech tez z jakiegoś KTM`a z napisem "KTM SXC Competition" Czy niewłaściwy wydech może jakoś bardzo negatywnie wpłynąć na silnik i jego osiągi? Pytam bo jak na te fabryczne 40KM wydawało mi się że, powinien mieć lepszego kopa. Może to tylko złudzenie bo, nie potrafię wykorzystać potencjału silnika 4T dlatego że, jeździłem tylko na wyczynowych 2T. Ale fakt z trójki wstawał mi na koło mimo że tego nie chciałem.
Za wszystkie wskazówki i odpowiedzi z góry dzięki!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin