Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Pon 0:59, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
Witam
błotnik z łopatą założony i wypróbowany przed problemami z kajtkem jest znaczna poprawa jeśli biega o łapanie własnego błota |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 11:20, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki
Coś pokombinuję na początek muszę nabyć takowy.Osobiście to i bardziej mi się podoba ten nowszy model |
|
|
major000 |
Wysłany: Sob 8:13, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
Tak jak pisałem, masz stary oryginalny błotnik. Założ nowszy i powinno być lepiej. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 0:05, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
Tak to wygląda z tego co sprawdziłem jest to oryginał
|
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 23:19, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
poprawia, warto zainwestowac w nowszy zwłascza ze nie jest to spory wydatek, jak jezdzisz po pardzo błotnistym terenie najlepiej pokombinowac i załozyc błotnik od najnowszego modelu, jest sztywniejszy. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 21:43, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
U mnie ta łopata jest tylko że prosta to wychodzi na to że ten rocznik tak ma.Zastanawia mnie czy zmiana na zagiętą łopatę poprawi sytuacje.Zrobiłem fote postaram się zapodać |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 21:31, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
błotniki supermoto nie mają z przodu takiej łopaty. |
|
|
szaman108 |
|
|
major000 |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 21:14, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
Krótki łatwo poznasz ponieważ jak wjedziesz w kałużę to będziesz miał wszystko na goglach i kasku. Mając oczywiści duże koła. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 21:06, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
Dzięki hacker33
Czyli muszę założyć długi skoro latam enduro/cross skoro wychodzi na to,że mam krótki |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 20:57, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
W supermoto są krótkie - dla ciebie proste.
W enduro/cross są zagięte - dla Ciebie długie.
Nie polecam zamieniać bo spełniają swoją funkcję w tym do czego zostały przeznaczone. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pią 20:48, 21 Mar 2014 Temat postu: przedni blotnik |
|
Witam
Oglądając zdjęcia na forum zauważyłem,że niektóre z kajtków mają przednią końcówkę błotnik pochyloną ku dołowi jest to ściśle określone względem rocznika czy po prostu jest kilka modeli błotników.U mnie w dziadku jest prosty a chodzi mi oto jadąc po miękkim terenie opona ulega obklejeniu błotem po wyjezdzie na teren gdzie można znacznie odkręcić manetkę błoto z opony,,jego część" siada mi na goglach i muszę zakładać zrywki jezdząc samemu to trochę parodia co o tym sądzicie.Czy to zagięcie na błotniku nie zapobiega czasami takiej sytuacji.Takie proste błotniki jak w moim moto widziałem w supermoto |
|
|