Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
amek721
Wysłany: Sob 16:42, 05 Kwi 2014
Temat postu:
hacker dzięki, może jeszcze rozszyfrujesz mi wymiar dystansu 16X23X26X6,1 ? Wiem ze 16 to średnica wew., 23 zwenętrzna, nie mam pojęcia co to 26, a w 6.1 grubości/szerokości nie wierze
amek721
Wysłany: Sob 16:40, 05 Kwi 2014
Temat postu:
wiem, sprawdzałem, ale wypływanie oleju to pojęcie względne... Myślałem, że może ktoś zna przyczyne.
hacker33
Wysłany: Sob 16:39, 05 Kwi 2014
Temat postu:
Miałeś sklejone sprzęgło jebło.
Na zimnym za pierwszy razem może coś takiego się pojawić.
barek253
Wysłany: Sob 16:30, 05 Kwi 2014
Temat postu:
do sprawdzania stanu oleju masz śrubkę
czy to jest takie trudne sprawdzić a nie dolewać na pałę
amek721
Wysłany: Sob 15:59, 05 Kwi 2014
Temat postu:
Wysokie to moze za dużo powiedziane, ale po takiej przegazówce jak rozgrzewałem to mi strzeliło aż sie przestraszyłem... Wczesniej tak nie było. Dolałem trochę oleju, jutro zobacze czy jest lepiej.
barek253
Wysłany: Sob 14:17, 05 Kwi 2014
Temat postu:
nei wbija sie jedynki na wysokich obrotach
amek721
Wysłany: Sob 12:44, 05 Kwi 2014
Temat postu:
Wymieniłem kickstarter, ale zauważyłem luzy, które wcześniej olałem(teraz za to zapłaciłem). Ze schematu widze, że brakuje mi tulei dystansowej. Cena za oryginał jest absurdalna(20zł), dlatego będę kombinował z podkładkami, tylko pomóżcie mi rozszyfrować wymiary ze schematu: 16X23X26X6,1 . Wiem tyle, że 16 to średnica wew., 23 zewnętrzna, nie wierzę że 6,1 to grubość/szerokość dystansu, bo jak wsadzę tam grubszą podkładke to kopniak nie odbija...
P.S. Czy głośny stuk przy wbijaniu jedynki na wyższych obrotach to oznaka zbyt małej ilości oleju?
GIENIU
Wysłany: Nie 11:08, 30 Mar 2014
Temat postu:
mam wielokliny dolne do kopek, oryginał ktm, częśc niedostepna sama w serwisie, aby to miec musisz kupic kpl czyli wieloklin + kopke. Jak szukasz wieloklinu to pisz PW
amek721
Wysłany: Sob 10:09, 29 Mar 2014
Temat postu:
Okazało się, że ząbki na kickstarterze się zjechały... Inteligencją się nie popisałem, bo wystarczyło zajrzeć na kickstarter, a nie odkręcać pokrywe sprzęgła
ale i tak musiałem zajrzeć do zaworu wydechowego, więc byłem spokojny. Myślełem, ze jednak coś w środku poszło, bo od kilku nawet chyba lat od czasu do czasu coś przeskoczy jak kopie, ale nic się nie dzieje, więc tak to zostawie.
Asteros2012
Wysłany: Śro 22:51, 26 Mar 2014
Temat postu:
Szczegół bo szczegół ale trzeba też odkręcić dźwignie hamulca
barek253
Wysłany: Śro 19:09, 26 Mar 2014
Temat postu:
można to zorbić nie wyjmując silnika
ściągasz dekiel sprzęgła i później cały ten duży bok
płyn spuszczasz tak
major000
Wysłany: Śro 16:46, 26 Mar 2014
Temat postu:
Wróżką nikt nie jest, trzeba rozbierać. Najczęstszą przyczyną jest pękająca sprężyna, ale to zobaczysz po otwarciu. Kosza prawdopodobnie nie będziesz musiał ściągać.
amek721
Wysłany: Śro 16:17, 26 Mar 2014
Temat postu:
zapomniałem dodać, ze jak teraz kopne, to coś go blokuje i nie odbija do końca. Oczywiście teraz kopniak prawie ze nic nie łapie
amek721
Wysłany: Śro 16:13, 26 Mar 2014
Temat postu: KTM 125 sx padnięty kopniak
Cześć,
Ostatnio po gwałtowniejszym kopnięciu w kickstarter coś przeskoczyło... Zamierzam sie za to zabrać, z tym ze pierwszy raz będe odkręcał pokrywe sprzęgła i nie chce nic popsuć. Wiem ze na pewno bede musiał spuścić płyn chłodzący, olej wymieniałem niedawno, więc położe motocykl na boku. Czy konieczne będzie zdejmowanie kosza sprzęgła? I jak myślicie, co poszło?
Nie chcę robić tego na raty, muszę rozkręcić, zobaczyć co kupić i złożyć, dlatego założyłem temat.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin