Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 9:07, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
pasta polerska i jakies filcowe koncówki na dremela inaczej raczej ciezko będzie ;P zadnym papierem |
|
|
jarul7 |
Wysłany: Wto 21:20, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A no to w takim razie musi być dobrze XD Po tym gościu co od niego kupiłem moto to się można wszystkiego spodziewać.Sam nie robił za dużo, bał się śrubką ruszyć
A co do polerowania to jak? Papierem drobnym wygładzić trochę? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:32, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
jak to źle dobrał srednice tłoczka ? pół mm w jedna czy w drugą i albo tłoczka nie wsadzi w ogóle, albo bedzie tak luźny że nic nie bedzie działało... wiec nie da sie źle
co do powłoki - pisałem wyzej spoleruj zawsze to lepiej bedzie |
|
|
jarul7 |
Wysłany: Wto 17:42, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Dzisiaj sprawdziłem rys jako takich nie ma ale tak jak pisałeś ta powłoka jest zdarta więc nie wiem czy da się coś zrobić. Myślałem żeby na ten tłoczek może jeszcze oring założyć w miejscu gdzie jest taki wpust ale nie wiem czy to wyda.
A teraz jeszcze sobie pomyślalem ,że może poprzedni własciciel żle dobrał srednice tłoczka musze to tez sprawdzic tylko nie wiem ile powinno być w 2002 roczniku |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 0:46, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
zdejmij tłoczek i zobacz wnętrze pompy czy nie ma rys, powłoką jest jakis chrom nikiel czy cos, i to sie łuszczy, i często są "uskoki" i przez to moze gdzies powietrze sie przeciskac, wiec lepiej to spolerowac jak sa ryski |
|
|
jarul7 |
Wysłany: Pon 22:52, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Witam
Moje wspaniałe sprzęgło znowu się zapowietrzyło.
Zmieniłem oring w tłoczku odpowietrzyłem i latało elegancko ale ostatnio przy wbijaniu jedynki gasł więc grzebanko zrobiłem i było powietrze w układzie sprzęgła. Odpowietrzyłem dzisiaj metodą samochodową i klamka twarda jak prącie wielbłąda ale widzę malutki pęcherzyk powietrza co jakieś kilka naciśnięć.
Chyba nie powinno tak być?
Dodam,że płynu nie ubyło! |
|
|
barek253 |
Wysłany: Sob 8:33, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
ma być |
|
|
jarul7 |
Wysłany: Sob 0:17, 29 Mar 2014 Temat postu: |
|
Poprzedni właściciel mówił ,że robił pompkę reperaturką i wysprzęglik sprawdzał ale dzisiaj odkręciłem pompkę i reperaturka dobrze założona nie widać wycieków przez ten tłoczek itp rzeczy.
Ale też zrobiłem jak mówisz henio tylko nie wiem czy dobrze bo na otwartej pompce cisnąłem klamką aż tłoczek doszedł do końca i jak wciskałem go palcem to przepuszczał płyn :/
A i wiecie może czy tam powinna być spreżyna pod tym tłoczkiem?? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 22:05, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
tu nie ma segera |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:36, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
zdejmij wysprzeglik, i podpompuj ( uwazaj żeby płynu nie zbrakło ) az tłoczek dotknie segera. i wtedy lekko naciskaj ( nie za mocno go segera wyrwie ) i zoabcz czy linką nie cieknie. jak nic nie cieknie, nic nie puchnie to wątpie zeby to była ona.
a co było robione z pompką i wysprzęglikiem ?
a co do linki nowa moze i tyle, ale poszukaj uzywki, za 50 zł pewnie mozna juz spoko wyrwać. od hamulca bedzie ok ale skąd znajdziesz takiej srednicy |
|
|
jarul7 |
Wysłany: Pią 15:15, 28 Mar 2014 Temat postu: linka sprzegła |
|
Witam
Zapowietrza mi sie sprzegło w moim sx 125 bardzo wolno, wysprzęglik był robiony pompka też więc zostaje linka bo zauważyłem ,że przy samym końcu jest trochę spuchnięta wiec może tam przepuszcza. Taką linkę kupić oryginał w sklepie to koszt 360zł a kolega mi powiedział żebym spróbował dorobić taką jak jest w hamulcu Niestety teraz nie moze mi pomóc. Jak myślicie bawił się ktoś z was w takie coś? Będzie grało to to |
|
|