Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Sob 7:52, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
Witam ja jeżdżę na ktm exc 450 po lasach podjazdy i tp założyłem napęd 14=50 i daj radę wcześniej miałem 13=52 z krótkie biegi no i spalanie dużo większe ja polecam 14=50 pozdrawiam |
|
|
trascy |
Wysłany: Śro 21:06, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
u mnie zmiana z 13 na 14 z przodu to mega roznica w jezdzie po miescie, moto spokojniejsze i mniej sie meczy, ale co ciekawe przy 14/50 lancuch mial sporo regulacji w obie strony a przy wywaleniu 1 ogniwa- regulacji brakło- trzeba bylo wrocic do 13/50 i tu niespodzianka - znowu sie łańcuch bardzo wydłuzył, nie spodziewałem sie takich różnic |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 20:11, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
pytasz o to jak moto sie napędza?
każda zmiana o jeden ząbek z tyłu czy z przodu jest wyczuwalna |
|
|
trascy |
Wysłany: Śro 19:55, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
w tych waszych wiekszych pojemnosciach tez sa takie ogromne roznice po zabawie z przelozeniami badz łancuchem ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 18:58, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
czlowiekwidmo napisał: | siema pytanko , a jak teraz mam 13/52 a zmienie zębatki na 14/51 to ilość zębów jest ta sama, to czy bede musiał zmieniać też łańcuch ? bo mam dopiero 30 mh zrobione na nim , martwię się czy nie zje mi koło tego chlapaczyka chroniącego PDS |
spokojnie koło się zmieści. |
|
|
czlowiekwidmo |
Wysłany: Śro 18:11, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
siema pytanko , a jak teraz mam 13/52 a zmienie zębatki na 14/51 to ilość zębów jest ta sama, to czy bede musiał zmieniać też łańcuch ? bo mam dopiero 30 mh zrobione na nim , martwię się czy nie zje mi koło tego chlapaczyka chroniącego PDS |
|
|
dawid28ino |
Wysłany: Sob 20:49, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
To moze inaczej jakie zebatki tzn ilosc zebow przod i ilosc zebow tyl proponujecie do KTM 450 EXC ktorym jezdze po lasach duzo podjazdow piaszczystych i w miare stromych i dluga czolgostrada ( piach) teraz mam przod 13 tyl 51 i wyrywa rece po musnieciu gazu ale wczesniej mialem przod 14 i na 2 biegu podjezdzalem teraz mam 13 i na 3 spokojnie podjezdzam pod kazda gorke itd tyle ze czolgostrada max 120km/h okolo sa plusy i minusy zebatek mniejszych wiekszych ale moze ktos przerabial ten temat?? moze ktos z was tez smiga po lasach podjazdy itd i jaki zestaw najlepiej kupic zeby w miare szybki byl ale tez silny... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 20:14, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
dla mnie najlepsza cena do jakosci
vx2 łancuch, mocny i xringowy czyli dobrze uszczelniony ale nie ma duzych oporów
zebatka tylny tylko supersprox, teraz potaniała i całkiem dobra opcja, lzejsza i lepsza niz tanie stalówki, a w enduro zwłaszcza 10X lepsza niz aluminiowe.
przednia róznie mozesz albo kupic sobie kilka najtanszych i wymieniac albo mniej ale drozszych, kwestia aby na czas wymieniac nie jak juz zeby sa w stanie tragicznym, przednia najszybciej sie zuzywa |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 15:19, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
głowa Cie rozboli ale każdy poleca to co miał i mu leżało
najbardziej polecane z tego co już było pisane to DID VX2 |
|
|
Nixdo |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 18:46, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
łancuchy ybn sa zajebiste, po 300mth sie nie wyciaga wcale, rozumiem ze taka odpowiedz cie satysfakcjonuje i zakupisz taki łancuch bo przeczytac istniejace tematy jest ciezko i zaczynasz powielac to co juz było napisane. |
|
|
dawid28ino |
Wysłany: Pon 18:08, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
nie ze nie chce sie szukac tylko jesli ktos juz tez szuka cos na temat napedow to widze ze jest 100 odpowiedzi i kazdy cos innego pisze wiec wole zapytac i wtedy mam pierwsza krotka odpowiedz kup taki i taki bo ja mam i jest super i tyle wiec kupuje taki jak mi poleci ktos a jak mam usiasc i czytac ze ten kupil ale on do crossa a ten do enduro itd ze temu sie wyciagnal a temu nie to dzieki ale nie mam czasu na siedzenie przed kompem 6 godz i czytaniu co komu pasuje bo glowa mi peka pozniej a tak dwie odp konkretne i tyle wiec szukam zebatek supersprox i lancuch DID i wszystko w temacie. wielkie dzieki za pomoc |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 17:43, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
13 x 52 będzie za krótko - to takie crossowe przełożenie, daj zacznij od 14 x 50 , zobacz jak Ci leży, i jak chcesz skrócić tylko trochę to zmieniaj tył, a jak znacznie to prżód
a co do łańcuchów - ja zawsze polecam reginę z-ring z powerpartsów, a zębatki - supersprox |
|
|
Zapek |
Wysłany: Pon 17:21, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
Możesz dostać tyle opinii ilu użytkowników napisze...
U siebie mam DID VX2 i lekko ten łańcuch nie ma.
Po około 60mth nie naciągałem go jeszcze.
Poza tym widzę,że przeczytałeś zero tematów - nie chce się szukać ? |
|
|
dawid28ino |
Wysłany: Pon 16:58, 31 Mar 2014 Temat postu: Jaki naped do KTM 450 EXC ??? |
|
Witam mam pytanie zastanawiam sie jaki naped kupic do KTM-a 450 EXC szukam na allegro wydzwaniam pytam i kazdy cos innego proponuje. Sa D.I.D lancuchy o-ring x-ring i nie wiem ktory kupic czy jest roznica itd. Zastanawiam sie tez nad zebatkami przod 13z tyl 52z moze ktos przerabial takie tematy itd wiec prosze o pomoc... |
|
|