Autor |
Wiadomość |
wójo |
Wysłany: Wto 20:35, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
dlaczego w japoncach nie mają tego problemu ? bo od strony zebatki japiszony wsadzili 2 łozyska co znacznie zwieksza zywotnosc systemu. Ktm dał dupy i wsadził jedno małe łozysko które szybko sie wyrabia szczególnie jak dostanie wody przez wyjechana tulejke.
Moim zdanie majlepiej zatulejowac takie koło stalowa tulejka i przy okazji przerobic piaste pod 3 łozyska(2 od strony zebatki). |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 16:12, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Mi przychodzi tylko do głowy roztoczyć otwór i dać wklejoną alu tuleję. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 16:07, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
loctite do lożysk dawałeś?
jest taki do sporych szczlein i daje radę |
|
|
Bostorn |
Wysłany: Pon 23:07, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
jestem króliczkiem doświadczalnym Wója i powiem Wam że od 400km nie mam problemów
a to dopiero początek katowania Katełema, enduro, błota, bagna i tor , i jak narazie, odpukać w nie prostowane działa !! |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:23, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
zalezy jeszcze od uszkodzenia, jak wybite tylko gniazdo to mozna takie uszkodzenie zatulejowac ale w odpowiedni sposób. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 22:10, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
też to przerabiałem
teraz już wiecie dlaczego trzeba podgrzewać piasty do ściągania łożysk... |
|
|
Piteros1 |
Wysłany: Pon 21:34, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
ja tez chetnie sie dowiem bo mam juz pekniecie na piascie moze mozna to powstrzymac lub spowolnic |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 21:19, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
mam na to patenty najlepiej pisz na pw. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:27, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
pogadaj z uzytkownikiem wójo on ma patenty na to |
|
|
karoska2 |
Wysłany: Pon 20:12, 31 Mar 2014 Temat postu: problem z kołem |
|
Witam rozwaliła mi sie piasta w kole w moim ktm 525,robiłem na kleje,blaszki i nic nie daje łożysko ma dość duży luz.co proponujecie wolał bym uratować to bo nowe troche kosztuje |
|
|