Autor |
Wiadomość |
kaziu97 |
Wysłany: Czw 16:13, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Albo czy posiada ktos manual do exc ?. |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Śro 11:45, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Zawór jest jak powinien bo jest tak.jak na schemacie jest |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Śro 11:43, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Jestem nowy na forum więc moze mi ktoś powiedzieć co to manual?. Filtry , oleje płyny wymienialne ale świecę tylko wyczyscilem i przerwę ustalilem. Kolegą mial lc2 i do 14 kręcił. Fakt , że to dwie inne bajki ale zakres obrotów podobny. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 11:32, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A masz jakiś obrotomierz, że wiesz, że odcina przy 8-10tys. obr.?
Ogólnie to 125 chyba nie będzie kręcić się wyżej niż te 10tys. Najlepiej sprawdź w manualu.
Ciężko doradzać Tobie...czy może też mechanikowi?
Po kupnie motocykla wymiana olejów, świecy, filtrów do podstawa.
Zacznij od podstawowych czynności serwisowych, regulacji zaworu wydechowego i gaźnika. |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Śro 11:18, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A czy ma jeszcze cos do tego świeca?. W serwisie powiedzieli , że świeca moze byc lewą ... |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 16:07, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Pierwsze słyszę o tym aby były blokady na module.
Jeżeli tak jest faktycznie to pozostaje Ci kupno modułu bez blokady. |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Pon 15:49, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Okazało sie , że to moduł jest zablokowany i odcina zapłon. Czy ktos wie jak go odblokowac? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 16:25, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Można się tylko domyślać. Jak masz to daj o jedną większą główną dyszę. |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Sob 16:11, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Iglica jest na samą górę ustawiona a dysze są oryginalne... Jadę obojętnie na jakim biegu i gdy już jest na ok 8-10tyś obrotów to przerywa jakby miał odcięcie . |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 15:53, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A może masz zdławionego
Może masz złe dysze, złą iglicę, iglicę na złym rowku
Mój się kiedyś nie chciał wkręcać jak miał bogato na iglicy, szarpał, przerywał, masakra
Zapłon też już miałem przestawiany - masz chyba SEM skoro to 98?
Opisz dokładnie co się dzieje z motocyklem. |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Sob 14:25, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Gaźnik czyściłem i regulowałem . Żeby sprawdzić zawór trzeba go wyjąć czy jakieś inne sposoby są ? |
|
|
Maciej K. |
Wysłany: Sob 7:09, 05 Kwi 2014 Temat postu: |
|
sprawdź czy otwiera się zawór jezeli nie to bedziesz wiedział dlaczego się tak dzieję |
|
|
amek721 |
Wysłany: Pią 16:42, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Gaźnik czyściłeś, ale czy regulowałeś? |
|
|
major000 |
Wysłany: Pią 7:25, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
zawór wydechowy trzeba skontrolować. |
|
|
kaziu97 |
Wysłany: Pią 7:17, 04 Kwi 2014 Temat postu: ktm exc 125 problem z wysokimi obrotami. |
|
Od kad kupiłem exc 125(1998r) mam problem żeby wszedł na max obroty . Od dołu wkreca sie dobrze aż do pewnego czasu , że przerywa jakby blokada na zapłonie ... Gaznik czyścilem świece tez. Może to być blokada na module ?. Jeśli tak jak ja zdjąć ? |
|
|