Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
szaman108
Wysłany: Śro 13:28, 09 Kwi 2014
Temat postu:
Ja też latam 520sx ale sam,pomimo tego i tak zaklepałem sobie rozrusznik i kaste od EXC
Kateem
Wysłany: Śro 12:42, 09 Kwi 2014
Temat postu:
To raczej odpada
myślę że założe 42 i to coś pomoże.
szaman108
Wysłany: Śro 12:07, 09 Kwi 2014
Temat postu:
Ewentualnie niech koledzy mniej kreca swoje maszyny
IRO
Wysłany: Śro 8:14, 09 Kwi 2014
Temat postu:
Załóż mu 15/45.
O około 15 km/h powinna się podnieść prędkość maksymalna.
Moto będzie zdecydowanie mniej narowiste, ale dasz radę tak jeździć.
SX ma takie samo przełożenie na 4 biegu jak EXC, tylko exc ma dołożone jeszcze dwa biegi, a Ty jedziesz cały czas 4, więc cudów nie ma co oczekiwać.
Kateem
Wysłany: Wto 19:02, 08 Kwi 2014
Temat postu: Przełożenie sx 520
Witam, chciałem swoim sx ( 4 biegi ) polatać trochę z chłopakami po lasach i na obecnym przełożeniu 14/50 jest to zupełnie nie możliwe. Pomyślałem nad zmianą skrzyni ale to dopiero pod koniec roku, jak będę robił generalkę, teraz mam zamiar zmienić tylną zębatkę. Tutaj właśnie rodzi się pytanie czy 42 czy 45 zębów, chcę przede wszystkim lecieć w miarę swobodnie i dotrzymywać tępa nie pałując przy tym silnika. Pokonujemy w większości dukty leśne, poligon praktycznie zero zabawy z kłodami itp czy też wymagających wąwozów/podjazdów. Wiem że nie ma złotego środka bo w takim wypadku najlepiej było by kupienie exc ale przynajmniej chcę optymalnie poprawić swoją sytuację zmianą zębatki.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin