Autor |
Wiadomość |
TOMEK M |
Wysłany: Pon 14:24, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
Na początek witam, latam sporo po lesie na 14- 48, tył zmieniłem na 51 i było za wolno, więc z powrotem na 48. W trudnym (ciasnym) terenie jedynka troszkę za szybka, ale rekompensuje na przelotówkach.
Zębatki tylko supersprox tył, przód orginały, łańcuch oringowy did złoty.
Ps, 450sx |
|
|
IRO |
Wysłany: Śro 8:18, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Szukaj modelu Supersprox Stealth, aluminiowy środek i stalowe zęby. |
|
|
KubaKuba |
Wysłany: Śro 5:06, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
a w jakim sklepie można je dorwać po 150zl, bo na allegro te po 150 to są właśnie aluminiowe... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 22:35, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
aluminiowe są lzejsze bardziej pro... ale lecą szyyybko zwłaszcza w enduro
tylko stalowe a najlepiej supersprox, mega wytrzymałe i kosztują coraz mniej bo sa promocje po jakies 150 zł za sztuke |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 20:03, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
KubaKuba napisał: | a co do samych zębatek, zakładacie aluminiowe czy stalówki bo róznica w cenie jest dość duża |
stalówki , ostatnio wyczytałem że stalowe zębatki wcale nie niszczą bardziej łańcucha - ze względu na takie same tarcie występujące między stalowym łańcuchem a stalowymi zębami, no i oczywiście tylko supersprox! |
|
|
KubaKuba |
Wysłany: Wto 19:58, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
a co do samych zębatek, zakładacie aluminiowe czy stalówki bo róznica w cenie jest dość duża |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 19:55, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
14x50
testowałem 13x50 i 14x52 ale na próbach cross czy torach MX byłem wolniejszy |
|
|
KubaKuba |
Wysłany: Wto 19:37, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
a jedynka nie jest zbyt szybka przy pokonywaniu jakiś przeszkód itp? |
|
|
krystianpee |
Wysłany: Wto 19:29, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
ja taki posiadam i znow zwiększył bym tył na 49 ale ogolnie elegancko i szybko i mocno wiadomo w lesie po ścieżkach o 2 zapomnij |
|
|
KubaKuba |
Wysłany: Wto 19:03, 08 Kwi 2014 Temat postu: Przełożenia do SX |
|
Witam, przeleciałem forum w poszukiwaniu tematów o zębatkach itd ale z tego co widzę większość wypowiada się o EXC a to jednak delikatna róznica ze ze względu na ilość biegów.
Panowie jakie macie przełożenia w swoich SXach, ja mam obecnie założone 13 na 50 i moto jest bardzo mocne i zrywne, chcąc zmniejszyć trochę moc i zwiększyć prędkość myślę o zestawie 14 na 48, ma ktoś taki zestaw, jak to sie sprawuje w terenie? |
|
|