Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
patryk6433
Wysłany: Śro 21:36, 09 Kwi 2014
Temat postu:
Dzięki wielkie
pozdrawiam
henio12323
Wysłany: Wto 22:38, 08 Kwi 2014
Temat postu:
rfs to rfs czy 00 czy 07 zmian większych nie było, róznia sie drobnostkami, zauwazyłem że w karterach przy wałku balansującym stare silniki nie mają wypustki a nowsze mają, pompa wody ma inny wkład, nowsze maja dziurki dodatkowe odprowadzające ciecz.
jedynie co jest gorsze to sprzęgło, bo nowsze maja na srube a starsze na segera ale pełno osób lata na starszych silnikach, moze troszke bardziej hałasuje ale jak wszystko nie styrane to bedzie jeździło dłuuuugo
patryk6433
Wysłany: Wto 20:31, 08 Kwi 2014
Temat postu: RFS 400
Witam mam takie zapytanie czy silnik od KTM`a EXC 400 RFS z 2000 r. będzie ok? Jakie zaszły zmiany w kolejnych wydaniach tego silnika?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin