Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Nie 22:24, 27 Kwi 2014
Temat postu:
przepustnica zawsze sie tłucze od strony airboxa a im cichszy i bardziej stłumiony wydech tym mocniej sie tłucze, no i tutaj ciezko powiedziec, bo jak wszystko nowe jest to i tak lekko sie tłucze i słychac, jak wyrobione tym bardziej słychac
moze jesteś przewrazliwiony na ten dzwiek, jak pisałem wyzej, rozbierz gaźnik i zobacz jak wózek chodzi czy ma olbrzymie luzy czy nie jest poprzycierany, mój juz ostro lata ma pare mm pewnie luzu w gaźniku do przodu-do tyłu. ale jeździ to nie zaczepiam ;D
KristofSX
Wysłany: Nie 21:39, 27 Kwi 2014
Temat postu:
a jak masz ustawioną mieszankę? zrób regulacje gaźnika w/g manuala, zobacz co wtedy będzie,
Gość
Wysłany: Nie 21:37, 27 Kwi 2014
Temat postu:
witam..dopiero teraz poszukalem troche czasu aby rozebrac moto...sytuacja wyglada tak ze przyslona z oznaczeniem L wyglada calkiem dobrze,nie ma jakis mechanicznych problemow...a obroty dalej rosna po rozgrzaniu silnika...dziwny jest dzwiek dochodzacy od strony filtra powietrza(taki metaliczny dziwiek-)dziwna sprawa..juz nie wiem o co chodzi...-macie jakies pomysly?
henio12323
Wysłany: Pią 8:07, 11 Kwi 2014
Temat postu:
effendi ty podobno miałes załozoną przesłone od innego modelu ;P wiec miała prawo pęknąc
Damian4685
Wysłany: Pią 7:23, 11 Kwi 2014
Temat postu:
Dzieki za informacje..rozbiore na dniach moto i dam znac co i jak...
Effendi
Wysłany: Pią 7:18, 11 Kwi 2014
Temat postu:
U mnie nie było żadnych objawów zużytej przysłony przepustnicy, a mimo to pękła, tutaj masz temat z moim problemem:
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-wyoskie-obroty-i-dzwonienie-w-silniku,7874.html
. Jeszcze jedno, jak będziesz kupował nową przysłonę to jeśli masz taki sam gaźnik jak mój musisz mieć przysłonę o oznaczeniu M, ja miałem L i to było prawdopodobnie przyczyną tego, że pękła, ponieważ jest ona minimalnie mniejsza niż M i to powoduje większe drgania.
henio12323
Wysłany: Czw 23:38, 10 Kwi 2014
Temat postu:
przede wszystkim słychać co i jak
ale jak to twoje moto, to od razu warto gaźnik rozebrac, i wszystko widac jak na dłoni, czy wózek nie zatarty, czy przesłona cała i nie zamierza przypadkiem pęknąc itp itd
żółf
Wysłany: Czw 22:17, 10 Kwi 2014
Temat postu:
Mogą być problemy ze startem i falowanie na wolnych obrotach, albo brak wolnych, różne cuda. Jak wyciągniesz gaźnik będzie wiadomo co jest pięć.
Damian4685
Wysłany: Czw 22:14, 10 Kwi 2014
Temat postu:
4 T
żółf
Wysłany: Czw 22:13, 10 Kwi 2014
Temat postu:
2t czy 4t?
Damian4685
Wysłany: Czw 22:02, 10 Kwi 2014
Temat postu: ktm 250 -EXC 2003- PRZEPUSTNICA
Witam-jakie sa objawy zuzycia badz koncowki zywotnosci przepustnicy w gazniku?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin