Autor |
Wiadomość |
michalpl |
Wysłany: Pon 8:21, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
a nie idzie nigdzie dostać takich pierscieni uszczelniających? Bo coś mi się wydaję że oryginalnie na tych łączeniach powinny być specjalne pierścienie uszczelniające |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 7:58, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
Ja robiłem silikonem u siebie i też go wydmuchuje ze względu na dużą szparę.
Myślałem o sznurze i silikonie. Wtedy powinno trzymać jak diabeł sołtysa. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Pon 7:45, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
Moje uszczelnienie wydechu pasta do tłumików nie przyniosło efektu gdyż między łączeniami jest dość spory luz i pasta się wykruszyła pod wpływem drgań.
Powiedzcie czym to dobrze spasować i uszczelnić? Jakimś sznurkiem azbestowym owinąć miejsce gdzie wchodzi rura w rurę czy jak? |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 21:11, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
zawory wymienione 13mh temu. wiec sa szczelne.
wydech uszczelnialem na paste.
sruba wykrecona 2 obroty |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 20:07, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A ile masz odkręconą śrubę od mieszanki?
Jak wali serią to jest za ubogo. Mogą jeszcze dojść nieszczelne zawory.
Jak kupiłem Berga też walił jak pojebany. Pełen przelot.
Gaźnik wyregulowałem zgodnie ze sztukę, uszczelniłem wydech i teraz nawet nie pierdnie.
Motocykle zawodników też mają przeloty i nie strzelają. Więc niech mi nikt nie tłumaczy, że tak ma być.
Może czasami strzelić ale nie nagminnie. |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 19:45, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
strzela seria po odpuszczeniu gazu jak jade. na postoju jak moccno odkrece i puszcze gaz wali ogniem.
swieca ma kolor kawy z duza iloscia mleka
ogladam filmiki akrapa na yt i widze ze wiekszosc tak ma ze wali ogniem |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 19:44, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A jak mocno wali tym ogniem?
Jak często?
Pojedynczo czy serią?
Na pewno wali ogniem czy po prostu strzela? |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 19:30, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
a czy takie sranie ogniem nie jest szkodliwe dla zaworów? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 19:13, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
tak |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 17:25, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
regulowale wolne obroty.
dysza glowna z manuala to 182 ja dalem 185
dziwi mnie ze niby powinien na bogatej mieszance walic ogniem z wydechu a ja mam patrzac na swiece prawidlowy kolor moze lekko ubogi ale prawidlowy
dysza wolnych obrotów to idling jet? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 15:02, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
przeczytaj co napisałem i wyciągnij wnioski |
|
|
michalpl |
Wysłany: Wto 14:03, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
jednak fcr 41 ktorego dorwalem od hondy ne pasuje do ktm.
wiec teraz mam takie ustawienia
iglica 3 od gory
dysza 185
śrubka 1,25 obrotu wykrecona
wszystko ladnie chodzi nic nie przerywa
swieca ma odpowiedni kolor moze lekko za bialy nawet
ale po odjeciu gazu dalej wali ogniem i ciagle strzela seriami po 8 strzalow
czy serio tak ma być. czy za chwile sie okaze ze mi zawory powypala? |
|
|
michalpl |
Wysłany: Sob 19:22, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Postanowilem ze wkladam do niego fcr 41 i wtedy bede bawil sie w regulacje i zobaczymy jaki bedzie efekt. Fcr juz jest u mnie wiec na dniach bede sie radzil i pisal swoje spostrzezenia |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 13:56, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
dokładnie jak wójo mówi, mój na wygłuszce jeszcze tak nie strzela, ale po sciągneciu wali ;D ale jak pouszczelniałem na pasty wszystkie połączenia ( z tym że mam oryginalne kolanko ) to zdecydowanie mniejszy płomien ;D |
|
|
KristofSX |
|
|