Autor |
Wiadomość |
Majster128 |
Wysłany: Pon 19:00, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Dokładne wytyczne znajdziesz w serwisówce.
Nie mając dokumentacji możesz też do tego dojść obserwując otwieranie się zaworów.
Przede wszystkim zrozumieć działanie całego mechanizmu. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Pon 18:30, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
masz jakis prosty sposub jak prawidłowo go ustawic? był z nim problem, mianowicie sruby sie powykrecały i wszystko latało. nie wiem tylko jak sprawdzic czy wszystko prawidłowo ustawione. |
|
|
Majster128 |
Wysłany: Pon 7:13, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Sprawdź działanie zaworu wydechowego. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 22:52, 27 Kwi 2014 Temat postu: ktm nie wkreca sie na maksymalne obroty |
|
pomoze ktos? gaznik sprawdzony dysza i iglica dobra a nie wkreca sie do konca |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Wto 21:42, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
iglica wporzadku 85 |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Pon 22:18, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
z poziomem paliwa patrzyłem nie ma poprawy. a iglicy nie stety nie wymontowałem. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 22:16, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A iglica?
Sprawdź jeszcze poziom paliwa. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Pon 22:08, 21 Kwi 2014 Temat postu: |
|
wedlug tabeli dysza dobra 180 z czym moze byc powiazany ten problem? czy w tym sprzecie ustawia sie zapłon? był wymieniany ten element z cewkami bo w moto nie było iskty moze tam szykac problemu? |
|
|
hacker33 |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Sob 21:53, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
1994rok |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 21:45, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
A kŧóry rok masz tej maszyny? |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Sob 21:26, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
dodatkowo motor wedłog mnie dosc duzo pali na 30km terenu dosyc słabego kilka górek spalił prawie 7 litrów wiesz moze jaka powina byc dysza w moim gazniku? |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Sob 21:24, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
tak ale wtedy nie dodaje juz tak szybko tylko powoli wtedy pójdzie |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 21:10, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Czyli motocykl jedzie lepiej jeżeli po odkręceniu przepustnicy na maksa lekko ją zamkniesz a później znowu odwiniesz?
Ogólnie twój problem to dysza główna. Albo jest za mała albo za duża. |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Sob 20:53, 19 Kwi 2014 Temat postu: ktm250gs brak mocy na wysokich obrotach |
|
witam wszystkich kilka dni temu kupiłem ktm 250gs mam z nim problem mianowicie po gwałtownym odkreceniu nanetki ciagnie dobrze i na wysokich obrochach zaczyna sie dusic i nie chce jechac gdy dodaje gazu powoli moge dokrecic do konca szukam pomocy próbowałem regulowac gaznik przesunełem iglice na pierwszy rowek od góry i jest duzo lepiej ale to jeszcze nie jest to. prosze o jakies porady. |
|
|