Autor |
Wiadomość |
GPwariat |
Wysłany: Sob 16:04, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
dzieki |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 15:42, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
GPwariat napisał: | aha mam troszke za niskie obroty ma ktos jakas serwisowke do tego lub podpowie mi czy lewej strony takie czarne pokretlo to wlasnie jest od wolnych obr? a pod gaznikiem sklad mieszanki jak sie nie myle! |
tak, czarne duże od wolnych, mieszanka od dołu, manual u mnie na stronie |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Sob 15:41, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
aha mam troszke za niskie obroty ma ktos jakas serwisowke do tego lub podpowie mi czy lewej strony takie czarne pokretlo to wlasnie jest od wolnych obr? a pod gaznikiem sklad mieszanki jak sie nie myle! |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Sob 15:36, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
lc4 bez problemu odpalalem a ten model znow mi sie calkiem inaczej odpala |
|
|
manta19 |
Wysłany: Sob 9:48, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
A z kopa radze się nauczyć dobrze odpalać moto bo jeżeli zaczniesz stawać na kopniaku to za setnym razem pęknie Ci przy wieloklinie na dole-ja tak miałem a koszt ponad 400 stówki |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Pią 22:15, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
dzieki za podpowiedz |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Pią 19:34, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
na zimnym wcisnij deko jak masz albo bez deko powoli parę razy kopką przesun zeby silnik przesmarowac choc niektórzy palą od razu z guzika i tez nie ma lipy tyle ze trzeba miec aku w bdb stanie
jak nie chce gadac na zimno z guzika to kręc rozrusznikiem i jednoczenie kop, tak samo rób gdy w terenie po wielu odpalaniach co chwilę aku się wyładowuje, wiele osób nie zna tego patentu a nieraz ratuje to życie
z samego kopa tez ma gadac tylko trzeba miec ciut wprawy
ssanie mozna wyłączyc praktycznie po 15s jesli jest ciepło zeby nie halasowac obrotami |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Pią 18:03, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
aha to ladnie a teraz male pytanko jak to odpalac czyli czy moge zawsze z rozrusznik jak jest zimny? kto mi gadal ze na zimnym lepiej na kopce ale cos mi te odpalanie nie wychodzi na rozruszniku pali od dotkniecia czy zimny czy cieply |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:00, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
silnik 525 i 520 bardzo podobny wiec róznic większych nie będzie, bardziej ma znaczenie opona waga kierowcy, przełozenia ;P
podobno wtdechy w 520stce czyli dwa oddzielne kolanka dodają troche wigoru |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 16:09, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
Dziadek z wykopem |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Czw 15:51, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
kupilem 520 exc wziolem kumpla co ma 525 2007r i 530, jak sie przejechal to byl w szoku ze tak zapierdziela niby nawet lepiej niz jego dzieki za odp pozdr |
|
|
GPwariat |
Wysłany: Wto 19:06, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
ogladalem 520 i takie sobie to bylo ogolnie silnik ok itp dosc mocno juz zniszczona wizuallnie ale silnik w miare ok jedynie co to wycieki przy pompie wody (leci woda) jak sie zagrzeje i strzela w tlumik (reg.gaznika) ale za 10kola to chyba za duzo! mam jeszcze na oku 450 exc 2004r na dniach zobacze ja |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 20:25, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
wiadomo wszystko zalezy od dbania, wystarczy raz łozyska nie wymienic na czas w 525 wystrzeli i moze juz mocno nadwyręzyc piaste, ale porównując jedną i drugą to bezporównania piasta z 525 jest wytrzymalsza, a co do ramy - moze i jest podobna, i podobne kąty itp itd, ale jeszcze nie jeździłem zadną 520stką a kilkoma jeździłem która by się prowadziła tak jak 525, |
|
|
janexc200 |
Wysłany: Pią 18:36, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
piasty pękają też w 525, ja używam zamiennie dwóch kół, jedno to stare koło na cienkiej piascie z husaberga (takie jak w 520) i trzyma się bdb, a orginał z 525 na grubej piascie zaczyna pękac |
|
|
GPwariat |
|
|