Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rysiek24
Wysłany: Pon 21:46, 18 Kwi 2011
Temat postu:
zrobie foto i powiecie czy to ta.. bo jeszcze odkrece cos i zrobie kaszane
fxrider
Wysłany: Pon 9:45, 18 Kwi 2011
Temat postu:
W moich silnikach 640, czyli roczniki '99 '00 i '03 (to już HF) na pewno to jest, bo używałem. Z przodu silnika, kilka cm pod cylindrem, bardziej z prawej strony (patrząc od przodu) - powinna być wkręcona śruba ampulowa.
kogut
Wysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2011
Temat postu:
W niektórych wersjach 625 ( i nowszych ) śruba do blokady wału jest fabrycznie zbyt krótka . Serwisówka zaleca użycie "special tool" czyli ......dłuższej śruby którą można sobie dorobić
Rysiek24
Wysłany: Czw 6:11, 14 Kwi 2011
Temat postu:
no szkoda .. w 640 cos zmienili , jest okienko punktu , ale nie ma za co zlapac walu
, ale EXC i pokrewnych 4T KTM-a tez to dotyczy :/
fxrider
Wysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011
Temat postu:
Ino wkręcać ją należy z wyczuciem - jeśli wał będzie ustawiony w dobrym punkcie to wkręci się lekko do końca. Nie wkręcać jej na siłę - owszem, wał się zablokuje, ale w losowej pozycji i można uszkodzić śrubę.
Trochę szkoda, że LC4 nie ma okienka inspekcyjnego, za pomocą którego można by łatwo wałem kręcić...
lukasz_vip
Wysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011
Temat postu:
ja dałem 0,15 jak dobrze pamiętam. Śruba znajduje się tak na spodzie silnika patrząc od przedniego koła. Śruba na imbus z grubą podkładką, którą wyciągasz aby zablokować wał.
Rysiek24
Wysłany: Śro 20:14, 13 Kwi 2011
Temat postu:
jaki luz dajecie 0.15 czy 0.13 ?
btw gdzie jest ta sruba do unieruchomienia walu ? z lewej dolnej strony silnika ?
Karambol
Wysłany: Nie 18:23, 26 Wrz 2010
Temat postu:
odezwij sie na moje gg 711757 - to ci pomoge
Pazio
Wysłany: Nie 10:56, 26 Wrz 2010
Temat postu: Jaki luz zaworowy w LC4 620 EGS z 97r?
Witam! Niedawno kupiłem KTM LC4 620 EGS z 97r. jest to mój pierwszy poważniejszy sprzęt i mam trochę problemów. Wydaje mi się że dzwoni coś w głowicy, mam zamiar sprawdzić luz na zaworach ale nie wiem jaki powinien być. Ktm ma rozrusznik ale bendiź omyka,powoli przewala, wogóle to nie wiem jak się odpala rozrusznikiem,odprężnika nie rusza się,tak jak samochód naciskam ,,START" i już? ładowanie też mi się nie podoba, niekiedy jest poniżej 12V innym razem 13,2V , można zamontować kontrolkę która by gasła jak jest ładowanie? mam jeszcze kilka problemów,ale nie wszystko naraz,liczę na pomoć, bo nie chcę zepsuć ktm-a.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin