Autor |
Wiadomość |
szaman108 |
Wysłany: Nie 0:51, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
komplet OEM ponad siedem stówek.Wczoraj w nocy pisałem numery łożysk,uszczelniaczy,korby i uszczelek i cena końcowa niezła wyszła |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 22:08, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
na sztuki kupuj, między kartery zostaw starą tylko daj silikon i grzecznie rozbieraj, - sprawdzony patent mi na nowej ori ciekło, a kumpel złozył na silikon odpowiedni i nic nie poci sie nawet. pod cylinder i głowice koło stówki, pod sprzęgło z 60-70 zł, alternator 25 zł wiecej w zasadzie nie potrzebujesz. ceny raczej po znizkach napisałem :d |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 21:51, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Faktycznie nie ma co ryzykowac, bende rozbierał. ile zestaw uszczelek kosztuje w serwisie ktm? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Sob 21:40, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
gdy ostatnio widziałem duży opiłek w oleju nie skończyło się to zbyt dobrze :/ teraz bym pruł od razu, |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 21:24, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
pawciak12 napisał: | w tym krótkim filtrze było pare bardzo małych jak ziarenko piasku a w długim juz nie było nic. Gdyby bym był bogaty to bym nie załowal na nowe uszczelki i silnik by w poniedziałek trafił na stół. |
A tak będziesz miał kilka trybów w skrzyni do wymiany zamiast jednego. Rozpieraj po kolej może to z zębatki kickstartera, to raptem jedna uszczelka. A połowienie wyjdzie Ciebie dużo taniej niż ew. naprawa. |
|
|
punk891 |
Wysłany: Sob 21:18, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Lepiej odżałować na uszczelki, niż żeby coś Ci strzeliło przez te 8mth. |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 21:13, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
w tym krótkim filtrze było pare bardzo małych jak ziarenko piasku a w długim juz nie było nic. Gdyby bym był bogaty to bym nie załowal na nowe uszczelki i silnik by w poniedziałek trafił na stół. |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 20:42, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Filtry obadaj dobrze czy nie ma tam więcej niespodzianek. Chcesz tym 8 godzin przejechać? Bogaty chyba jesteś |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 20:33, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Ja ostatnio tak wyszczerbiłem zębatkę która jest na wale. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Sob 19:01, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Ale jaka frajda z jazdy .Jak ktoś z mechaniką nie teges to męczarnia... |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 18:53, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Z parenascie razy zdazyło mi sie zredukowac bieg bez sprzegła kiedy stałem na motocyklu, niekiedy przy duzych predkosciach, oczywiscie przez przypadek. Moze to od tego, teraz wymienie olej za jakies 8mth i zobacze co tam sie dzieje. Foto wstawie jutro bo dzisiaj nie mam na to czasu.
Ps- zachciało mi sie wyczynowki, dłuzej sie przy tym grzebie jak jezdzi. |
|
|
żółf |
Wysłany: Sob 18:40, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Fotke wrzucasz na imageshack albo inny fotosik i podlinkowujesz.
Tak wielki kawał metalu nie wróży nic dobrego ja nie jeździłbym aż nie znalazłbym źródła |
|
|
pawciak12 |
Wysłany: Sob 17:48, 26 Kwi 2014 Temat postu: Duży opiłek |
|
Podczas wymiany oleju na magnesie zauwazylem dosyc duzy opiłek, a w zasadzie to nie był juz opiłek tylko oderwany fragment jakiegos elementu bo miał milimetr grubosci i z 6 mm długosci, a wiec powazna sprawa i było tez pare mniejszych jak igiełki. Dodam ze po poprzedniej wymianie nie było zadnych opiłków, czysciutko. Ten opiłek wyglada jak krawedz trybu ale pewnosci nie mam. Jak wstawic zdjecie? Wam tez zdazaja sie jakies opiłki spotkac na magnesie podczas wymiany oleju? Kumpel jak docierał nowy motocykl to miał cały magnes w opiłkach, wygladało to jak jez no ale to całkiem inna sprawa. Jak benda jakies opiłki wieksze podczas nastepnej wymiany to pewnie trzeba bedzie otwierac dziada... |
|
|