Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Majster128
Wysłany: Nie 16:26, 27 Kwi 2014
Temat postu: Re: Sx 125 2003 koooopci...
Pokerman napisał:
Rzadko krece go do konca.
Prawdopodobnie to jest twój największy problem.
Gość
Wysłany: Nie 16:25, 27 Kwi 2014
Temat postu: Re: Sx 125 2003 koooopci...
Pokerman napisał:
Rzadko krece go do konca.
Prawdopodobnie to jest twój największy problem.
barek253
Wysłany: Nie 7:10, 27 Kwi 2014
Temat postu:
wymień watę w tłumiku-nie będzie ciekło
śruba od powietrza działa na wolnych obrotach ale nią dużo nie zrobisz, a na pewno nie przestanie Ci cieknąć
mieszankę rób 1:40, a im więcej oleju tym więcej cieknie bo nie przepalasz
Pokerman
Wysłany: Sob 22:13, 26 Kwi 2014
Temat postu: Sx 125 2003 koooopci...
Siemano. Mam problem z moja pomaranczowa strzala. Nie moge z nia dojsc do ladu. Odpala od kopa, zwija sie niezle ale co wracam z przejazdu mam zafajdany olejem tlumik na koncowce, oprocz tego scieka po nim i kapie na wachacz i kolo i dzieki temu wracam ze z plamkami na plecach od oleju...
Nie mam pojecia co jest. Gaznik ustawiony wg serwisowki - sruba od skladu wykrecona na 1,5obrotu i nic. Jezdzilem tez ze sruba wykrecona na 2,5 obrotu i dalej kopci i zasrewa tlumik.
No i teraz 2 sprawy. Im bardziej wykrecam srube od skladu tym wiecej powietrza a mniej paliwa dostaje silnik?
No i styl jazdy. Jezdze tym moto raczej enduro. Rzadko krece go do konca. Zawor wydechowy sie otwiera i moto ciagnie. Jak ustawic poprawnie gaznik do mojego stylu jazdy?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin