Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
henio12323
Wysłany: Wto 7:51, 29 Kwi 2014
Temat postu:
najlepiej jak nie znasz przeszłosci, od razu go rozebrac, posprawdzac wyczyscic, podregulkowac jak były jakies problemy i poskładac jak trzeba. moze cis sie poluzowało, moze to przelew sie odpiał i nie odpływało tylko waliło na gaźnik - ciezko powiedziec
zgred
Wysłany: Pon 19:58, 28 Kwi 2014
Temat postu:
henio12323 bardzo dziękuję za info, jutro zabiorę się za pracę zobaczymy co z tego wyjdzie. Przy okazji, mam też problem z gaźnikiem, zauważyłem, że był cały mokry od paliwa po jeździe, jak się do tego zabrać?
henio12323
Wysłany: Pon 8:38, 28 Kwi 2014
Temat postu:
tam są oznaczenia ARI 116 chyba ale to mówie chyba ;D moge sie bardzo mylić. wpisz sobie w allegro model i powinno wyskoczyc. chociaz napisz jeszcze jaki masz zawias bo mozna mieć rózne modele, choc uszczelniacze pewnie do wszystkiech te same
jak masz dwu komorówki to inaczej sie robi jak jednokomorowe. ale fabrycznie powinienes jednokomorowe miesc.
rozbierasz wszystko, wymywasz np benzyną ekstrakcyjna, bo sama wymiana oleju niewiele da bo duzo syfu Ci zostanie, składasz, a olej wlewasz koło pół litra na lage i sztycą sobie pompujesz żeby olej zassało. najlepiej zalać jakies 700 ml na lage odpowietrzyć i strzykawką reszte odciągnąć, w serwisówce masz napisane jaka powinna byc wartosc poduszki powietrznej czyli ile cm od krawędzi górnej rurki ma byc olej. jak zalejesz po jakies 500 ml to bedzie dobrze, jak chcesz super serwisować i jakos ustawic pod swoją wage czy coś to mozesz sie bawic w zmiane poduszki powietrznej
zgred
Wysłany: Pon 8:04, 28 Kwi 2014
Temat postu:
Olej to muszę wymienić bo obecny wyszedł z lag podczas wycieczki na pałuk
Ok, kupię zatem jakieś podróbki, jaki dokładnie wymiar tam wchodzi bo nie wiem jak dobrać te blackwaye(nie mam chwilowo jak pomierzyć starych)? Jak to wygląda z nalewaniem świeżego oleju. w filmikach widziałem nalewają, przepompowują żeby odpowietrzyć i nadmiar odsysają rurką ze strzykawką, do tej pory rozbierałem tylko lagi z transalpa i tam lałem odpowiednią ilość, jak to się robi fachowo tutaj?
henio12323
Wysłany: Nie 22:21, 27 Kwi 2014
Temat postu:
oryginalne są dobre bo mają mały opór tarcia, ale przez to ze sa luźniejsze - wiecej syfu sie dostaje i szybciej leca. ja uzywam blackway kupuje za smieszną kase 25 zł chyba, pierwszy zestaw wytrzymał ze 3 sezony ciezkiej katorgi, teraz na zime wymieniłem bo tamte zaczynały ciec, z tym że pyłówki mam w srednim stanie. i jak za tą kase i taką wytrzymałosc polecam ;D opory mają średnie raczej, lepiej poskładac je ze smarem wtedy fajnie pracuja
Asteros2012
Wysłany: Nie 21:50, 27 Kwi 2014
Temat postu:
Ja bym preferował oryginalne uszczelniacze. O oleju pamiętasz? Olej wymienia się z uszczelniaczami. Jak już bd miał rozebrane zawieszenie to musisz ocenić stan panewek czy teflon na nich nie jest uszkodzony.
zgred
Wysłany: Nie 13:45, 27 Kwi 2014
Temat postu: Naprawa lag.
Pociekły mi lagi w exc-r 450 z 2008r jakie uszczelniacze są rozsądne? Zmienia się standardowo coś poza nimi?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin