Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
majster
Wysłany: Nie 6:40, 11 Maj 2014
Temat postu:
u mnie wydatki typy klamki połamane to nawet nie licze:) ale ja poszłem w innym kierunku i bardziej nastawiam go na cross, czyli pozbyłem sie niepotrzebnej elektryki i lamp bo i tak w nocy jezdził po lasach nie bede. ja swój malowałem poprostu na pomarańczowo a teraz czekam na naklejki ktm i sponsorki z allegro
theregg
Wysłany: Pią 20:15, 09 Maj 2014
Temat postu:
czyli podobna cena jak u mnie i kaliber usterek tez zbliżony poza ostatnią która już wyniosła mnie 400zł a to jeszcze nie koniec
wyrobił się napinacz rozrządu, na razie zregenerowany ale jestem w trakcie szukania używki w dobrym stanie bo nowy to koszt rzędu kolejnych 400 (sic!)
do tego pierdoły typu klamka odprężnika która złamała się w najgorszym momencie, lampa, elektryka, ślimak do licznika i kosmetyka bo plastiki wyglądają słabo
jak malowałeś swoje?
majster
Wysłany: Pią 19:53, 09 Maj 2014
Temat postu:
za sam moto dałem 4 tys, ale tez musiałem powalczyć z rożnymi naszczescie drobnymi usterkami i teraz juz jest ok. narazie z czesciami nie mam wiekszego problemu i udaje mi sie znaleść pasujace od innych modeli. ale wymieniałem juz kompletny napęd, simering na wodziku sprzęgła, dętki przód i tył,opona tył i nowe malowanie. czekaja mnie jeszcze łożyska kół i przednie lagi przepuszczaja olej. reszta ok,moto pali od pierwszego kopa
theregg
Wysłany: Pią 18:35, 09 Maj 2014
Temat postu:
hej, mam taką maszynę od niedawna tylko troszkę starszą i powiem Ci że jeszcze walczę z masą dziwnych usterek którymi trzeba się zająć ale bywa ciężko z częściami...
tak z ciekawości - ile Cię wyniósł?
bogdan79
Wysłany: Pią 19:32, 02 Maj 2014
Temat postu:
cześć, powodzenia z nową maszyną!
szaman108
Wysłany: Czw 23:41, 01 Maj 2014
Temat postu:
Siemka
KristofSX
Wysłany: Czw 20:05, 01 Maj 2014
Temat postu:
hej , witamy na forum!
miałem podobny sprzęt, LC4 600 z 94 - fajny traktor, dobrze go wspominam
majster
Wysłany: Czw 19:58, 01 Maj 2014
Temat postu: dzień dobry
witam wszystkich serdecznie,jestem nowy na forum i od niedawna jestem szcześliwym posiadaczem KTM lc4 400 z roku '95. Niestety za dużo sie w niej nie orientuje (papiery ma niemieckie) ale mam nadzieje ze z waszą pomocą i poczytaniu czegos wiecej nabędę odpowiedniej wiedzy. niby jest to wersja ER, choc osobiscie takiej nie znalazłem i nie wiem czym ona sie wyróżnia.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin