Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Serwis
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
klepa
Wysłany: Sob 20:43, 03 Maj 2014
Temat postu:
Dzięki za info, czyli trochę kombinacji będzie... ciekawe czy to zagra gaźnikiem po wyregulowaniu
wójo
Wysłany: Sob 19:46, 03 Maj 2014
Temat postu:
musisz miec wał o wiekszym skoku od exc, cylinder, i dłuzszy łancuszek rozrzadu, uszczelki wtedy dokupujesz modelowo pod exc. Gaznik moze potrzebowac dostrojenia i prawdopodobnie trzeba bedzie wymienic kruciec ssący poniewaz w sx masz mniejsza wysokośc cylindra przez co gaznik jest pod innym kontem niz w exc. Kolektor wydechowy tez jest inny ale musle ze podpasuje mimo wyzszego cylindra.
Reszta jest taka sama.
klepa
Wysłany: Sob 19:23, 03 Maj 2014
Temat postu: Zmiana cylindra z SX na EXC
Siemka,
Niestety mój silniczek SX 450 się posypał doszczętnie i trzeba coś z tym zrobić bo latać trzeba. Niestety cylinder pękł, korba krzywa, o tłoku nie wspominam. Wygląda na to, że przetrwała tylko głowica. No i teraz się zaczyna bo mam dostępny cylinder od EXC 450 i chciałbym go użyć proszę o potwierdzenie lub naprowadzenie w poszczególnych pytaniach:
1. Cylinder od EXC pracuje na większym skoku tłoka i po dobraniu z tego co mi wiadomo wału, korby i tłoka również od EXC z reszta od SX (skrzynia biegów, głowica, wałek rozrządu, gaźnik) powinno to zagrać?
2. Czy łańcuszek rozrządu powinien pozostać taki sam czy powinien być dłuższy od EXC (z tego co znalazłem to wiem tylko że wałek rozrządu pozostaje taki sam)?
3. Jaka uszczelka pod głowice? Ta sama czy powinna się zmienić?
Jestem początkujący w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość, wierzę jednak, że z waszą pomocą dam radę ogarnąć temat
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin