Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
Ogólnie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Asteros2012
Wysłany: Wto 10:10, 06 Maj 2014
Temat postu:
Dopisałem. Dla mnie hamulec po serwisie to całkowicie rozebrany i wyczyszczony. W przypadku gdy ktoś zacisku nie ruszał dajmy na to kilka lat/sezonów to mogą być problemy że uszczelniacz pyłowy sparcieje i wtedy tłoczek też ma zwiększone opory przez co może gorzej działać.
P.S Warto rozebrać układy hamulców, sprzęgła raz na sezon bo wtedy na bierząco nadzorujemy w jakim są stanie i mamy pewność że układ jest sprawny czysty i nie bd z nim problemu. Przy zakupie motocykla też warto wszystko rozebrać bo jeśli nie był serwisowany to miałem przypadki że w zaciskach siedział taki syf, który nie wyjdzie przy samym zmianie płynu
barek253
Wysłany: Pon 18:36, 05 Maj 2014
Temat postu:
ale to się tyczy tylko jak ktoś wyjmował tłoczki
przy samym odpowietrzaniu nie rozkłada się uszczelnienia, może dopisz bo deko nie jasno to jest
Asteros2012
Wysłany: Pon 17:01, 05 Maj 2014
Temat postu: Odpowietrzanie tylnego hamulca-Rada
Siema, rada się tyczy w przypadku gdy ktoś rozbierał zacisk. Widziałem kilka tematów gdzie był problem z odpowietrzeniem hebla z tyłu a ostatnio po wstawieniu automatu stopu i próbie odpowietrzenia ostatecznie się nie udało. Układ był już odpowietrzony ale zacisk działał tak że po wciśnięciu dźwigni hamulca tłoczek się wysuwał a po puszczeniu tyle samo chował. Z tego co mi wiadomo po wciśnięciu hamulca i jego puszczeniu tłoczek powinien się wysunąć na dany dystans i cofnąć o ok 70% wysunięcia. Nigdzie nie słyszałem by uważać jak się wsadza uszczelniacz w zacisku hamulcowym a okazuję się że jest on zakończony wewnątrz lekkim stożkiem i jeśli wsadzi się go na odwrót to tłoczek nie chcę się luźno chować.
Tak więc jeśli ktoś ma problem z odpowietrzeniem hebla i ma przypadek taki jak opisałem u góry to prawdopodobnie wystarczy obrócić uszczelniacz w zacisku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin