Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
EXC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Czop9541
Wysłany: Pią 12:56, 16 Maj 2014
Temat postu:
henio12323 napisał:
tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało
i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka
Spoko,dzięki za odpowiedź.
Generalnie to wielkimi krokami zmierzam do małej regeneracji przodu: olej + uszczelnienia, także będzie okazja to obczaić dokładnie.
henio12323
Wysłany: Czw 19:35, 15 Maj 2014
Temat postu:
tak trzeba praktycznie całe lagi rozebrac, oczywiscie uszczelniacyz nie musisz zaczepiać, jedynie spuscic olej, odkręcic góre i dół, wyjąć cały kartridż jego porozkręcać żeby dostać się do tego zaworka sterowanego tą długą aluminiową rurką, u mnie to wszystko było aż czarne od syfu. musiałem dremelkiem poszlifować gniazdo gdzie zaworek pracuje bo domyc się niczym nie dało
i na koniec taka rada - zalej dodatkową iloscią oleju tą aluminiową rurke, wtedy nie zbiera siętam syf a jak juz to zawsze jest smarowanie i nic sie nie zapieka
Czop9541
Wysłany: Czw 16:42, 15 Maj 2014
Temat postu:
henio12323 napisał:
najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie
Wiem ze sie zapiekaja ale domyslam sie ze trzeba pewnie cale lagi rozbierac,czyz nie?Dotychczas udalo mi sie naliczyc na gornej prawej regulacji 37 klikow wiec pewnie to bedzie to.
henio12323
Wysłany: Czw 16:01, 15 Maj 2014
Temat postu:
najczęsciej górne sruby od odbicia z przodu sie zapiekają i warto jak najszybciej tam zajrzeć ;D ja miałem to takie zasyfione że nawet po czyszczeniu nie pracowało to płynnie
KozioŁ
Wysłany: Czw 15:29, 15 Maj 2014
Temat postu:
minimum 30 klików, z tyłu tak samo, jeśli masz problem ze śrubami regulacyjnymi radzę najpierw zrobić serwis
Czop9541
Wysłany: Czw 15:10, 15 Maj 2014
Temat postu: Lagi Wp 48 regulacja
Panowie mam pytanie ile klikow ma pelna skala regulacji od gory a ile od dolu(kompresji) na lagach poniewaz u mnie jest juz zastana a jak bede krecil z uzyciem wiekszej sily to moge urwac.Mowa o exc 250 2006 lagi wp 48.Pozdro
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin