Autor |
Wiadomość |
Paulo |
Wysłany: Wto 15:30, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za informacje |
|
|
lionix |
Wysłany: Pon 15:29, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
bo jest |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:16, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
podobno helicoil jest mocniejsze niz oryginał |
|
|
manta19 |
Wysłany: Pon 6:44, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
Na zerwany gwint najlepszy heli coil-zestaw do naprawy gwintow naprawiałem u siebie chyba z 15 i polecam trzyma jak ori |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Pon 0:11, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
TomJBu to wygląda na to że dzięki tej maszynie którą posiadasz i temu forum przejdziesz przyśpieszony kurs mechanika |
|
|
TomJBu |
Wysłany: Nie 21:56, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
Kupiłem KTM EXC 300 z 2001r
Trochę krwi psuje taka stara maszyna ale też nie mam pieniędzy na nowszy motor.
Zwróć uwagę na wszystkie pierdoły, ja tego nie zrobiłem... Mam silnik po remoncie ale co z tego jak wsyprzeglik już kupiłem nowy 680 zł pompka sprzęgła też kosztuje 600zł + nowy przewód to wychodzi ładna sumka. Zwróć uwagę na to! Sprawdź dystansy, każdą śrubkę!!! Ja żałuje że kupiłem motor od tego gościa. Gościu wszystko dokręcał na pałę ażżż zrywało mu gwint. Znalazłem jedną "dziure" nagwintowaną do połowy, śruba "ujebana" i działa. Dystans też ma wyruchany gwint.
Ja nie jestem mechanikiem tylko "lamusem" zrobienie czegoś przy tym motorze i z tak ubogim zestawem kluczy przyprawia o szał macicy!
Obyś ty kolego po mimo wieku kupił motor w dobrym stanie, mój jeszcze pyra i myślę z dnia na dzień co wyskoczy. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:40, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
najlepiej patrz na kolor i stopien zuzycia oleju
ja zwykle zmieniam co 20 mth, ale ostatnio zrobiłem w 2 dni prawie 900 km i wyszło nieco ponad 20 mth a olej wygląda jeszcze dobrze wiec jeszcze troche zostaje ;D |
|
|
krzysiek919 |
Wysłany: Nie 17:34, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
ja zmieniam co 12-15 moto godz |
|
|
Paulo |
Wysłany: Nie 14:45, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jak jest ze zmianą oleju i filtra co ile Km ? |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Nie 13:57, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
I otwór kontrolny pompy wody czy czasami ktoś nie naładował tam silikonu gdy zaczynają się wycieki płynu lub oleju |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 13:33, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
hej
miałem 520sx z 01, fajne moto, dobry silnik - nie do zajechania,
przy zakupie/oglądaniu zobacz na tylną piastę(czy nie popękana), pompę sprzęgła (przy klamce czy nie cieknie,nie jest mokre), i jak moto schodzi z obrotów (gdy przytrzymuje obroty i schodzi wolno - może być uszkodzona osłona przepustnicy) - te rzeczy w takim roczniku powinny być wymienione |
|
|
Paulo |
Wysłany: Nie 13:25, 18 Maj 2014 Temat postu: EXC 520 z 2000-2001 czy warto ? |
|
Witam
Jestem zainteresowany Katem exc 520 2000-2001 ze względu na budżet i czy warto kupić maszynę z tych lat, czy miały jakieś wady szczególne dla tego modelu w końcu to początek produkcji.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje o tym modelu od bardziej doświadczonych kolegów z forum. |
|
|