Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna
->
LC4
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum KTM-racing.fora.pl
----------------
Regulamin
Husaberg
Ogólnie
Serwis
SX
EXC
LC8
LC4
Duke i SM
Manuale & serwisówki
Zdjęcia i filmy z naszymi KTM
Imprezy
Giełda
KTM-racing.fora.pl
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
mrau
Wysłany: Czw 21:24, 02 Gru 2010
Temat postu:
Widze że ktoś też zakochal sie w tym sprzecie
No silnik jest prosty a 660 wymiata
Karambol
Wysłany: Pią 17:37, 15 Paź 2010
Temat postu: Re: LC4 660 SMC SERWIS
strzala185 napisał:
Karambol napisał:
Olej co 5tys, zawory co 10 tys (szczelinomierz, dosc prosta czynnosc).
Gaznika sie nie reguluje, jak jest raz ustawiony tak ma byc, silniki moga zrobic do 100tys km, ale moga tez zrobic mniej;), generalnie moze skonczyc sie tlok, korba lancuszek rozrzadu lub sprzeglo..w sumie normalne rzeczy.
Dziekuje za odpowiedz. Wynika z tego ze obsluga tej maszyny nie jest trudna. Coraz bardziej przekonuje sie zeby zakupic wlasnie taki moto.
Pozdrawiam
Silnik jest prosty jak budowa cepa. Jak juz grzebałeś przy motocyklach to nie będziesz mial problemu, tym bardziej, ze w LC4 wszystko jest zlozone jak z klockow, latwo rozbieralne/skadalne
strzala185
Wysłany: Czw 22:26, 14 Paź 2010
Temat postu: Re: LC4 660 SMC SERWIS
Karambol napisał:
Olej co 5tys, zawory co 10 tys (szczelinomierz, dosc prosta czynnosc).
Gaznika sie nie reguluje, jak jest raz ustawiony tak ma byc, silniki moga zrobic do 100tys km, ale moga tez zrobic mniej;), generalnie moze skonczyc sie tlok, korba lancuszek rozrzadu lub sprzeglo..w sumie normalne rzeczy.
Dziekuje za odpowiedz. Wynika z tego ze obsluga tej maszyny nie jest trudna. Coraz bardziej przekonuje sie zeby zakupic wlasnie taki moto.
Pozdrawiam
Karambol
Wysłany: Czw 18:40, 14 Paź 2010
Temat postu: Re: LC4 660 SMC SERWIS
strzala185 napisał:
Mysle nad zakupem LC4 660 SMC, ale nie wiem jak wygląda serwis tego motocykla, co ile zmienia sie olej, co ile reguluje sie zawory i w jaki sposob, jak czesto reguluje sie gazniki, jak trwale sa to silniki? Ogolnie jak wyglada obsluga tego wlasnie modelu?
Olej co 5tys, zawory co 10 tys (szczelinomierz, dosc prosta czynnosc).
Gaznika sie nie reguluje, jak jest raz ustawiony tak ma byc, silniki moga zrobic do 100tys km, ale moga tez zrobic mniej;), generalnie moze skonczyc sie tlok, korba lancuszek rozrzadu lub sprzeglo..w sumie normalne rzeczy.
strzala185
Wysłany: Śro 19:14, 13 Paź 2010
Temat postu: LC4 660 SMC SERWIS
Mysle nad zakupem LC4 660 SMC, ale nie wiem jak wygląda serwis tego motocykla, co ile zmienia sie olej, co ile reguluje sie zawory i w jaki sposob, jak czesto reguluje sie gazniki, jak trwale sa to silniki? Ogolnie jak wyglada obsluga tego wlasnie modelu?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin