Autor |
Wiadomość |
przemo250 |
Wysłany: Nie 16:19, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
posiedziałem trochę przy moto wymieniłem dysze wolnych na 42 zmieniłem tez te klapki za gaźnikiem nie sety bez efektu ma ktoś jakieś pomysły? wszystko sprawdziłem a motor dalej nie ma wolnych obrotów po prostu gasnie |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 5:55, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
masz PW |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 22:42, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
400zł? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 22:38, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
a co proponujesz? |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 22:34, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
cena ostateczna? |
|
|
hacker33 |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 22:16, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
według mnie te listki odstają ok 1 mm morze trochę wiecej |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 22:15, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
no tak to sie stało własnie po zmianie mieszanki tylko im więcej oleju tym paliwo gestrze i potrzeba większego podciśnienia. posiadasz moze taka membranę wraz z tym krucem do gaznika?[/code] |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 22:12, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
Jak mocno nie dolega to tak.
Jak jest tylko cieniuteńka szparka to nie powinno mieć to aż takiego wpływu
Zresztą sam napisałeś że stało się po zmianie robienia mieszanki z olejem |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 22:09, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
nie posiadam nie sety dysz a jezeli ta membrana odstaje to moze to miec jakis wpływ? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 22:03, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
czytałem gdzięś że im więcej oleju wlejesz do benzyny tym masz uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną ponieważ w danej objętości jest dużo oleju a mało benzyny.
jeżeli przeszedłeś z 1:20 na 1:50 to masz więcej paliwa w mieszance a więc bogatszą mieszankę paliwowo powietrzną.
jak masz to wkręć dyszę 42 |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 21:49, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
poziom paliwa korek od spodu zamiast śruby i wezyk poziom do łączenia komory z gaźnikiem próbowałem tez na niższym stanie ale nic nie daje |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 21:47, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
tak jak zmieniłem ilość oleju przestał chodzić. wymieniłem tez przewód wysokiego do świecy. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 21:45, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
A jaką metodą ustawiałeś poziom paliwa w gaźniku?
Ten problem z brakiem wystąpił po tym jak zmieniłeś ilość oleju w paliwie?
Czy był już przedtem a może powstał później? |
|
|
przemo250 |
Wysłany: Nie 21:36, 25 Maj 2014 Temat postu: |
|
kehin pwk 39 1994 rok 250 |
|
|